2016. augusztus 29., hétfő

18:Happy Halloween 2/2


- Miről szerettél volna beszélni?-nézett rám.
Bassza meg Cassidy!Arra meg nem gondoltál, miért hívtad ki!
- Hááát.....öhm...ööö..-Máskor rád jön a semmiért a szófosás, most meg semmi?! - Csak...öömm..tudod.. - annyira ki akartam mondani, de nem ment.- A múltkor...amikor...mondtam, vagyis...mikor a fürdőben csókolóztunk, és le akartad venni rólam a pólót..!És mondtad hogy nem azt akarod csinálni, csak melltartóban akarsz látni...
- Mire akarsz ezzel kilyukadni? - nézett rám értetlenül.
- Igazából, minden egyes nap ezen pörög az agyam és...- ekkor gonoszan elvigyorodott.Miért van megint rossz előérzetem?
- Óh,Cassidy Morgan, csak nem beleegyezik, hogy lefekszik szerény személyemmel?-kezdett el nagyképűen beszélni.
- A szerényt kihagytam volna..-nevettem rajta.- De, amúgy igen...- fordítottam oldalra, az "egészséges és természetes" színekben pompázó fejem.
- De nem, itt és most, vagy bent, az emeleten valamelyik szobában! - jelentette ki, elég határozottan.
- Drága, Andy Biersack!Engem se gondolj ennyire perverznek! - "pofozgattam" meg. - Szerintem már bent eléggé részeg a társaság, én meg...félek a részegektől..... - néztem át, Andy válla felett.Az ablakon keresztül láttam, az eléggé beállt tömeget.Egyszer-egyszer megpillantottam a srácok fejét, és ennyi. Egyedül meg nem nagyon akartam hazamenni, még ha Andy-vel is mentem volna, mert azért valljuk be. A többiek annyira be vannak állva, hogy a legelső árokban fognak éjszakázni. Úgyhogy, hónunk alá karoltuk a többieket, és nagy nehezen hazatámogattuk Őket. úgy nézett ki az egész, hogy Andy hátán ki volt nyúlva Beth, a még egy kicsit normálisabb állapotban lévő Jake-én Anna. Én csak sétáltam, magassarkú nélkül, miközben próbáltam Ash-t és CC-t a járdán tartani. 
 Viszonylag hamar az ágyba dugtuk az embereket, elmentem letusolni, nagy nehezen levakartam a képemről a vakolatot, belebújtam a pizsamámba, és elvetődtem az ágyon. Jó kis Halloween volt, meg kell hagyni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése