2016. augusztus 28., vasárnap

Nagy visszatérés!

 Cijjactok, Sütikéim!^^
Na igen...eltűntem...de nem haltam meg!Csak sok minden jött közbe, ebben a nem is tudom mennyi időben....De van rá magyarázat, egy egyszerű kis szó: Suli. Na igen, nehéz időszak volt, és egész nyáron azon gondolkoztam, mit is írhatnék.
 Halloween-i résznél hagytam abba, és így, nyár végén elég fura lesz ezt kirakni. De sebaj!
Nem terveztem amúgy sem túl hosszúra, nem is értem miért csináltam két részesre. Na mindegy. Folytatni fogom, azon ne múljék, de nem lesz olyan hosszú, mint az eddigiek. A további részeket is megpróbálom összeprodukálni, de ez valahogy nem nagyon akar összejönni sajnos . ><
Ötletem van, a továbbiakhoz, de ehhez valahogy nem jött.
De!Van egy másik dolog is, amiről beszélni szerettem volna!

 Emellett, van még egy jó pár Fanfiction-öm is, ami az Attack on Titan/Shingeki no Kyojin animével foglalkozik, vagyis inkább ilyen saját történet féleség. Akit érdekel, nézzen be nyugodtan, linkeket is rakok le, ha kell!^^
De tényleg. Megpróbálom megírni a Halloween-i részt, a többivel is megpróbálok sietni, de nem ígérek semmit!

Szóóóval ja..linkek:
"Mi lett volna ha..."
The Other Me
"Csak szobatársak"
A "Neve Nincs" Lány
Green Eyed Demon
You Changed My Life
Card Castle
Azok a gimis évek
She's a Ghost

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése