2015. október 25., vasárnap

17: Happy Halloween 1/2

 Halloween!Végre az a nap, amikor ihat,hülyén/ijesztően nézhet ki az ember, és még élvezi is.Végre megcsinálhatom két legjobb barátnőm kedvenc "sminkjét".Sőt!Végre valahára úgy bulizhatok a barátommal és 4 haverjával, hogy nem kell a fangörlök "támadásától" félni.Cassidy-nek örül a mája!
 -Andy...-kezdem el bökdösni a mellettem ülő, mélyen a telefonjába mélyedt fiút.-Hallod...-semmi válasz.-Andy....-hátha, a harmadikra felfigyel.De semmi.-ANDY!-ordítok sikítós hangon a fülébe, melytől eldobja a készüléket, ami a földön landol.
- Te jó Isten!- néz rám.Halkan kuncogok, ami egy jó nagy nyerítésben végződött.Mert ha Cassidy Morgan elkezd rohadt hangosan röhögni, azt inkább nyerítésnek nevezik a szomszédok.- Mi van?-de szeretem azt a szokásos "kiakadt Andy" fejet.
- Halloween van...és az egyik osztálytársamnál lesz egy buli.Arra gondoltam, elmehetnénk így...mi nyolcan...benne vagy?- reménykedtem benne, hogy igent mond, ugyanis, ahol van pia, rossz hely nem lehet!
- Persze!Ahol pia, ott Andy!-mosolygott rám.Király!

 - Ne már!Cass!Ez fáj!-nyavalygott Anna. Nehéz ebből a lányból 21.-századi "nem fekete, darkos" vámpírt csinálni.
- Ne nyavalyogj!Azt akarod hogy jó legyen, vagy azt hogy basszam el?-kezdtem el kiakadni.
- Cassidy érti amit csinál, sőt!Gondolj bele, mi lenne ha most kéne a ruhádat varrni?!-állt az én pártomra Beth is, aki Anna haját csinálta.
 Húsz percnyi "vámpírosítás" után végre felöltözhetett a vörös lány.Fekete farmer, rózsaszín tornacipő, fehér póló és rózsaszín kapucnis pulóvert viselt.Vörös kontak lencsét is viselt,így barna szeme más színben pompázhatott.
 És következhetett Beth.Full feketében volt, az újonnan vörös-sárga ombre hajú barátnőm.A haja mint mindig egyenes volt, az arcára csak egy heget kért, és egy pár ál-tetoválást.
 Következhettem én.Kiküldtem mind két lányt a szobából, így nyugton tudtam "dolgozni".Teljesen beesettnek festettem az arcom, a szemeimet,heget az arcomra, mintha egy összetört-megszállott baba lennék.

Már csak a megfelelő ruha hiányzott.
 Amint kész lettem, és kiléptem a szobámból, mindenki egy személyként kezdett el nézni.Andy valami elképesztően aranyos volt.
   

 Viszonylag hamar oda is értünk Damien és Zoe házához, ahol a buli volt.Nagy nehezen besétáltam, mivel macskaköves volt a járdájuk, rajtam meg tűsarkú volt.
 Viszonylag elég hamar kezdtek el piálni az emberek, amitől meglett a hangulat.Táncolt mindenki úgy, ahogy még sosem.Én nem annyira, féltem hogy kitöröm a nyakam a cipőmben.Én csak álltam a bárpult mellett, iszogatva a whiskey-kólám.A szememmel Andy-t kerestem, akit meg is találtam két lánnyal.Gyönyörű volt mind a kettő.Nem vagyok féltékeny típus, de akkor kezdetleges féltékenységi-rohamom kezdett el keletkezni.Tényleg nagyon szép volt az a két lány, sőt!Fiatalabbak voltak jóval, ahhoz hogy piáljanak.Nagyon jól érezhették magukat, mivel a szőke Andy tetkóit kezdte el nézegetni,míg a másik vígan vihorászott Andy minden egyes mondatán.Én nem voltam ilyen, pedig én a semmin is tudok nevetni!Letettem a poharam, hogy újabb adagot töltsek.A piros műanyag pohárral a kezemben indultam meg Andy és a két lány felé.Alig pár méterre voltam tőlük, mikor találkozott a tekintetünk a kék hajú lánnyal.Fal fehér színt kezdett el felvenni, gondolom a kinézetem miatt.Nem is bántam.
- Sziasztok!- álltam Andy-vel szembe, mosolyogva.- Hogy van ma este Mr.Biersack?-nevettem.
- Naaa!Ez bántó rám nézve!- nevetett az imént kiejtett mondaton.
- Tudod hogy csak viccelek, te nagy majom!-öklöztem pajkosan vállba barátomat.
- Honnan ismeritek egymást?-kérdezte a nálam jóval alacsonyabb szőke lány.
- Együtt lakunk!-néztem rá.
- A lényeget kihagytad!-nézett félre Andy.
- Ja igen!Andy a barátom!-néztem majdnem szikrát szórva a szememmel a szőke lányra.Abban a pillanatban Andy mellé léptem, és a két kezem a jobb vállára fektettem.Andy meg akart csókolni, de elhajoltam tőle.
- Tudod!Ha ittál nincs!-játszottam a megszerezhetetlent.
- Naaa!Csak egyet!-"kérlelt", amire egy gyors szájra puszit kapott.
- Beszélhetnénk..ömm...négyszemközt?-tértem a lényegre.
- Úgyis ki kellett volna mennem cigizni!-ez számomra egy igen!Lassan végigvergődtük magunkat a tömegen, a bejárati ajtóhoz.Amint kiértünk Andy rágyujtott.
- Miről szerettél volna beszélni?-nézett rám.
Bassza meg Cassidy!Arra meg nem gondoltál, miért hívtad ki!

3 megjegyzés: