2015. augusztus 30., vasárnap

Díj *-* #1

 Sütikéim!Megkaptam életem első díját, ami bloggal kapcsolatos!
Szabályok:
1. Írd le, hogy kitől kaptad.
2. Írj magadról 10 dolgot.
3. Válaszolj 10 kérdésre.
4. Tegyél fel 10 kérdést.
5. Küld tovább 10 embernek.


10 dolog magamról:

1:Nagyon nagyon nagyon befolyásolható vagyok.Nem tudok mit tenni ellene, könnyen be lehet engem hálózni.
2:Rengeteget csalódtam azokban az emberekben akikben megbíztam.Jah...nem tudom miért, de már nem nagyon bízok meg senkiben, kivéve abban a bizonyos 4 emberben.
3:Nem szeretem a macskákat, mégis van két kis házi kedvencem.Meg hát Andy...
4:Imádom, Istenítem, Batman-t.Egyszerűen...nem találok szavakat!Imádom Batman-t és kész!
5:Egy adott kedvenc zenét, rongyosra hallgatok, de sosem utálom meg.
6:Szebb szavat, mint az Istenítés, ki sem lehetett volna szebbet találni, arra az érzelemre amit én a Black Veil Brides iránt érzek!Örök szerelem egy lány, és egy banda között *-*
7:Van egy legjobb barátnőm, akivel az életben nem találkoztam!Erre jó a távkapcsolat!
8:Nem igazán vannak gátlásaim.A legidegenebb embernek kiöntöm a szívem.Így lett 2 legeslegjobb barátnőm, akiket az életemnél jobban imádok!
9:Utálok felelni, közönség előtt bármit is csinálni.
10:Imádom a tetőtől-talpig tetovált fiúkat.Ezek engem vonzanak.Főleg ha van rajta piercing na akkor le a kalappal!(Ezzel nem nagyon, de célzok Andy Biersack-re)

1. Milyen műfajú zenéket szeretsz?
Ez igazán egyszerű!Mindent ami rock!Jöhet Bring Me The Horizon, Skillet, bármi!
2. Mi az, amiért képes vagy elítélni másokat?
Ha rájuk bízom azt a titkot amit még talán a szüleim sem nagyon tudnak, és ezt kihasználva, kihasználnak engem.Nincs annál rosszabb.
3. Van valami függőséged?
Istenítem a BVB nevű bandát.Nincs nap, hogy valamilyen formában meg ne hallgatnék tőlük 1-1 (vagy több) számot.
4. Ha nem lenne következménye, mi az, amit megcsinálnál?
Elmennék a legjobb barátnőimhez, utána meg L.A-be és meglátogatjuk a BVB rezidenciát!Mert, miért ne? 
5. Voltál már igazán szerelmes?
Nope!Nagyon nehezen esek szerelembe.
6. Ha egy kalózhajóra kerülnél, mivel töltenéd az idődet, mi lenne a feladatköröd?
Háát....talán én lennék a kapitány (?!) de az a baj, hogy tengeri beteg vagyok!
7. Mi a legnagyobb gyengeséged?
Naaagyon könnyen megbízok a legidegenebb emberben!De ha az bizonyít, elnyeri a bizalmam!
8. És a legnagyobb erősséged?
Rengeteg ember szerint, jól rajzolok, -bár én azt kétlem- és jól írok, amit naponta megkapok barátnőimtől (már amennyiben megbízok és barátnőmnek nevezhetem).
9. Valami ciki, de vicces történet, ami veled történt?
Egyik éven, farsang-Halloween feeling disco szerűség volt az iskolában, és az egyik fiú osztálytársamra ráestem.Nem volt annyira ciki, de nekünk igen.
10. Mikor érzed úgy, hogy igazán élsz?
Mikor belerúgok az asztalom sarkába.


2 megjegyzés: