2015. augusztus 9., vasárnap

15:Relax ... or does it?

 Annyira jó, a meleg ágyamban, újra és újra az Andy és köztem elcsattanó összes csókunk újraélni, egy álomba összesűrítve.
- Cassidy...-hallom meg Andy hangját, ahogy kelteget.Próbálkozz szivi,próbálkozz!- Hercegnő...elkésünk!-Imádom, amikor az ilyen cuki beceneveimen szólít! :3 Ekkor kinyitottam a szeme, és elkezdtem nyújtózkodni.
- Mennyi az idő?-ültem fel.
- Fél öt múlt....-egyenesedett fel.
- Basszus, ilyen korán indulunk?-ásítottam.
- Hát igen...-mosolygott rám.
- Na, akkó' öltözzünk fel!-pattantam ki az ágyból, és egyenesen a szekrényemhez mentem.De nem jutott eszembe, kikészítettem az asztalomra a ruháim, amit fel akarok majd venni, így elkezdtem keresni valami felvehetőt.
- Öhm...nem ezt keresed?-kérdezte a mögöttem álló fiú.
- Ja de!-nevettem, és felkaptam a ruhákat az asztalról.Bementem a fürdőbe, ahol felöltöztem.

Mikor kész lettem ,kifésültem a hajam, és a cuccaimmal együtt lementem.Mindenki mint egy zombi ült, vagy állt kint az ajtóban.
- Akkor nem csak én vagyok álmos....-jegyeztem meg, majd én is leültem.Körül belül  húsz perc ásítozási dülöngélés után, megérkezett a busz is.Mindenki felcuccolt, majd jöhetett a ki-kivel és hol alszik dolog.Végül, mivel 7-en voltunk 5 ágyra, így Beth és CC (hát igen...a két testvér :3) együtt aludtak.Engem meg sem kellett kérdezni, egyből Andy-be karoltam.Elpakoltuk a bőröndöket, amit lehetett, és egyből mindenki kidőlt, a legkülönbözőbb helyeken.Én, persze hogy az ágyra másztam fel, ahonnan fél oldalamon a karom lábam lelógott.A buszban, csendben szólt a zene, mi meg mint akit lelőttek aludtunk.Én az ágyban,Beth a szemben lévő ágyon CC mellkasán, alattuk Ash, Andy és Jake, az "ebédlőnek" kialakított résznél az asztal mellett lévő "fotelben" aludtak.Szóval, mindenkit kiütöttek.Egyszer aztán, egy nagy fékezés, és én úgy ahogy voltam lefordultam.
- Mi a picsa?-pattantam fel.
- Miért álltunk meg?-kérdezte kómásan Beth, felemelve a fejét a bátyja mellkasáról.Ekkor, a még fekvő és ásítozó Andy derekára ültem, és kinéztem az ablakon.
- Felőle, maradhatnál így egész nap is!Egész jó a kilátás!-nevetett az alattam fekvő barátom.
- Dugó van gyerekek!-mondtam, és ráültem a még mindig alattam lévő fiú derekára, ahonnan egyenesen a földre másztam.
- Ne már!!-mondták egyszerre a fiúk, teljesen lefagyva.
- Mert, mi van?Klausztrofóbia?-nevettem.
- Ha holnap koncert lesz....és mi meg dugóban vagyunk...és több ezer rajongó jön el a koncertre...-mondták minden szünet után más valaki, mikor nagy sikítozásra lettem figyelmes.
- Nem hiszem el!-fejelte meg az asztalt Ash.-Nem elég, hogy most keltünk fel, neem!Ide kell jönnie rengeteg baszott rajongónak, sikítozni..nincsenek szüleik vagy mi?!-akadt ki.

 Két órán át hallgattuk, ahogy az ilyen-olyan BVB fangirl-ök sikítoznak kintről.
- Gyerekeeek!!!-sóhajtottam, mire a busz hirtelen elindult.
- VÉGREE!!!!!-kiabáltuk mindannyian.Ezek után, mindenki visszatért az alváshoz.Viszont, Andy felmászott mellém, így a mellkasán aludtam, miközben én a bal kezemmel fogtam az Ő ágyról lelógó jobb kezét.És hát, ja..mindenki bealudt.

 Egyszer megint fékezett a busz, de meg is állt.Ekkor, mindenki zombi módjára kómás fejjel felült.Végig gurultam Andy-n, így sikeresen megint pofára érkeztem, pont Ash-re.Rám pedig Andy.
- Kicsi a rakás, vagy csak a lakás kicsi?-nevetett a helyzeten Jake.
- Mind kettő!-vakartam fel magam Ash-ről.-De most hol is vagyunk pontosan?-tértem a lényegre, bár láttam Beth is ugyanezt akarta kérdezni.Hát igen, a legjobb barátnők már csak ilyenek!
- Na jól van, megérkeztünk!Egy hét múlva megyünk tovább!-hallottuk meg a hangos bemondó izébe a busz sofőr hangját.Ekkor mindenki elkezdte leszedni a cuccait.Én, persze, csak próbálkoztam.Lábujj hegyen is alig értem el.Egyszer valaki átnyúl felettem, és leveszi a bőröndöm.Én meg csak, mint egy hülye, állok és tágra nyílt szemekkel nézek, miközben meg sem fordulna az a fejemben, hogy hátraforduljak.Mikor a lámpákat felkapcsolták, akkor is furcsán éreztem magam.Hátrafordultam, és akkor találtam  szembe magam, Andy-vel.Elvettem tőle a bőröndöm, és furcsa mód, de kimentem az éjszakába.Ki volt minden világítva,és egy hatalmas hotel volt előttünk, rengeteg rajongóval.Andy megfogta a kezem, és így mentünk be.Mikor beértünk, elintézték a fiúk a szállást meg a kulcsokat, és nagy nehezen a rajongók tömkelege mellett mentünk fel.CC a "hóna alá" karolta Beth-t, engem meg csak lazán kézen fogva húzott maga után Andy.Megértem, ennyi rajongó mellett, nehéz elmenni!Egyszer elengedtem a kezét, és a rajongói tábor mögé szorultam.
- Fiúk!Andy!Ash!Valaki!-ugráltam ott hátul, de nem hallották meg.Fasza......itt hagytak.Előre akartam menni, ami sikerült is, csakhogy egy böhöm ember állta az utat.
-Na jól van rajongók, menjetek innen!-mondta komoly hangon, mire elmentek.
- Bocsi, velük vagyok!-mutattam a fiúkra.
- Mint ahogy Ők is!-mutatott a duzzogó fan-okra.
- De, van nálam kártya is!-kutakodtam a zsebemben.Baszd meg Andy!!!Miért nem adtad ide?!?!?!
- Na húzzál innen!-mondta villámokat sz órva.De jó, aludhatok a fotelekben....Egy fehér bőrfotelbe roskadtam, és elkezdtem Andy-t hívni.

*Beth szemszöge*
Éppen a liftben álltunk, mikor megszólalt Andy telefonja.
- Tényleg, hol van Cassidy?-kérdeztem.
- Basszameg!-tette a szája elé a kezét Andy.-Lent maradt!
- Hogy lehetsz ennyire bamba basszus?!?!A saját barátnőd lent hagyod?!-kiabáltuk egyzserre, mikor felvette a telefont.
- BASZD MEG ANDY!!!!JÓL ITT HAGYTÁL MONDHATOM!- hallottuk ahogy kiabál.Ekkor megérkezett a lift, mindenki kiszállt, kivéve Andy-t.

*Cassidy szemszöge*
Nagyban ülök, duzzogva, mikor meghallom a nagy csávó hangját.
- Te!Szőke!Rózsaszínben!Gyere ide!-mondta a csávó, mikor megláttam, hogy Andy a homlokára csap.
- Cassidy!-kezd el ugrálni a csávó mögött.Ekkor felálltam, és odasétáltam.
- Te kapod az év barátja díjat Andy!--duzzogtam.
-Na jól van!Nem elmondtam, menj innen?!-kérdezte az ember.
- Hé!A csajomról beszélsz ugye tudsz róla?!-akadt ki Andy.
- A kártyája?-ekkor Andy előrántotta a kártyám, és a csávó átengedett.Mikor átmentem, Andy megpuszilta a nyakam, és egyben megcsókolt többször is.
- Olyan hülye vagy!-nevettem.
- Tudom, de na!Megszoktam, hogy Julie sosem jön velünk!-mondta tök cukin.Ekkor én csókoltam meg, amiből az lett, hogy Andy megpuszilta a nyakam, a vállam és felkapott.
- Húzd fel a pólód!-parancsolt rám ,mire én megtettem, és kaptam egy puszit a hasamra.-Én mondtam, hogy megteszem!-nevetett.
- Ne már Andy!Szakítsz vele és gyere össze...mondjuk velem!kiáltott oda egy rajongó, mire a többi bele kezdett a "ne őt, engem" szövegbe.
- Kuss!Én őt szeretem, és ezen nem változtat senki!-mondta halál komolyan,
- Menjetek fel!Megoldom!-mondta az előttünk álló csávó, és ránk kacsintott.Andy elvette a bőröndöm, és elindultunk fel a lépcsőkön.Egész úton cuki dolgokat vágott a fejemhez, hogy mit is szeret rajtam.Mikor megérkeztünk a szobákhoz,három szobaajtó nyitva volt, és így lehetett látni, ki hol lesz.Jake és Ash voltak egy szobában, velük szemben Jinxx, mellette CC és Beth, és velük szemben állt meg Andy (mindez, egy "lakásban").Kinyitotta az ajtót, és maga elé engedett.Leültem az ágyra, szorosan mellém Andy.
- Tényleg bocsi hogy ott hagytalak....-fogta meg a kezem.
- Mondtam hogy nem baj, csak rosszul esett!Viszont.....cuki voltál mikor kiakadtál...-nevettem, a felhúzott lábaim nézve.Ekkor ledöntött az ágyra, és megcsókolt.Egyre hosszabb, és hosszabb lett az a csók, amit élveztem is.

 Két órán át beszélgettünk, ami abból állt, hogy csak nevetgéltünk és szakadtunk azon, amikor  véletlen' leejtettem egy kiskanalat az erkélyről, és pont egy orosz csávóra esett.Két hülye, akik járnak is...jó párosítás!
 Elmentem megfürdeni, majd visszatotyogtam, a külön Andy Batman (és a saját) imádatának köszönhetően vett fekete Batman-es bugyim és a fekete Andy pólóját vettem fel.Befeküdtem a francia ágyba Andy mellé, és miközben engem nézett elaludtam.
- Jó éjt Hercegnő....-mondta, miközben nyomott egy puszit az arcomra.
Imádom azt a hülye fejét!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése