2015. augusztus 6., csütörtök

14:Turné

 Már három hete, hogy Andy-vel veszekedtünk és vagy Andy rengeteg fotós előtt csókolt meg.Hát igen....Beth és én azóta rengeteget lelkiztünk (igen, Cassidy Morgan igenis lelkizős típus :3) és Andy-vel egyre több időt töltünk együtt, hogy ennek a veszekedés, vagy az, hogy beoltottam Julie-t az oka, nem tudom.Szinte alig beszélek a srácokkal, és egyre inkább hanyagolom őket.Kicsit zavar is, de egyre inkább érzem a belülről jövő támogatást, azok után, ahogy és amilyen gyorsan megváltoztam.(TINDER:Érzem, az aurád!Tisztán tartom a pólusaid! XD)
 Reggel nagy nehezen kimásztam Andy meleg karjai közül, és egyenesen a szekrényemig mentem (igen, Beth megengette hogy velem aludjon!Köszi Beth!Imádlak). Kiszedtem onnan, az án jól megszokott rövidnadrág,Andy egyik atlétája kombóm és felvettem.A hajam kibontottam, kifésültem, és egy kontyba fogtam fel.Mikor elkészültem, pont akkor kelt fel Andy, kómásan kócos hajjal.
- Mikor aludtam el?-kérdezte felülve.Hát igen..Cassidy Morgan, mindig az a lány marad, aki ha meglátja Andy-t póló nélkül, elkezd vörösödni.
- Nem sokkal az után, miután én!-ültem le mellé.
- Ma is szexi vagy, ugye tudsz róla?-kérdezte miközben magára húzott.
- Nem, de te minden nap elmondod!-nevettem.
- Gyerekek!Aludni akarok!-morgott Beth, mire elkezdtünk ninja módjára kimenni a szobából.Bementünk Andy szobájába, ahol elkezdtünk beszélgetni.Fél óra után jutott eszembe, hogy kaját kéne csinálni.Lementünk a konyhába, miközben beszélgettünk, csináltam rántottát, és a bacon-t.Andy persze, elkezdett papírt enni..mint mindig.
 Mikor lejött mindenki, megterítettem, és kapva az alkalmon, végighúztam a már ki tudja mennyi ideje növesztett körmöm Andy hátán, akinek egyből felállt a szőr a karján.
- Ne már!Tudod hogy utálom!-nevetett miközben hátrafordult.
- Tudom!Ezért is csináltam!-nevettem, miközben nyomtam volna egy puszit az arcára.De csak volna!Abban a pillanatban, amint csak egy hajszálnyi választotta el az ajkam és az arcát, mikor megszólalt Andy telefonja.Egyből felvette, és kiment.20 percig ültünk mind a hatan az asztalnál, miközben ettünk.Mikor meg akartam szólalni, akkor jött be Andy 1000 wattos vigyorral.
- Gyerekek!Terveztetek valamit mára?-ült le mellém.
- Nem nagyon...-mondta Ash.
- Akkó' jó, mert turnéra megyünk...-ekkor én kaptam egyedül a fejem a mellettem ülő, nagyban zabáló fiúra.
- Mi meg maradjunk itthon egyedül?-Rohadtul menni akarok!Léstziiii!!!
- Igazság szerint...nem lesztek nagy teher!-vakarta a tarkóját CC.
- Akkor...mehetünk veletek?-kérdezte Beth.
- Ha nincs ellenetekre!-nevetett a reakciónkon Jinxx.Hát igen, két fangirl-től mit várjon az ember?!
- Mikor indulunk?-tettem fel én a kérdést, bár láttam Beth is ezt akarja kérdezni.
- Holnap...-válaszolt tömören Andy, miközben segített nekem elpakolni.
- Akkor még ma pakoljunk össze??-kérdezte egyszerre mindenki.
- Nem, ráértek holnap!Szerintetek??-fordult hátra Andy.Ekkor, mindenki megindult fel.Mi hárman még hülyültünk lent kb. 2 percig, majd mi is mentünk pakolni.Hát igen, csakhogy ahogy szedtem elő a ruháim, egyre jobban jutottak eszembe az emlékek.
- Te Beth!-szóltam oda a nagyban hajtogató barátnőmnek.
- Igen?-fordult hátra.
- El kéne menni ruhát venni...nincs semmim!-mondtam, mire csak nézett rám csodálkozva.
- Te hülye vagy?Több ruhád van neked, mint nekem!-mondta velem szembe ülve az ágyán.
- Jó,de...ezekről eszembe jut a depresszióm...-mondtam és lehajtottam a fejem.
- Akkor öltözz, megyünk vásárolni!-nevetett, mire elkezdtünk öltözni.
Mikor kész lettünk, elindultunk le.Ott felkaptam a bőrdzsekim, aminek az ujját feltűrtem.
- Hova mentek csajok?-kérdezte Andy.
- Elugrunk vásárolni!-mondta Beth, miközben felhúzta a sötétbarna fűzős bakancsát.Ekkor odajött hozzám Andy, és magához húzott.
- Te meg vigyázz magadra!-mondta és megcsókolt.
- Ennyire ne aggódj!Nem esznek meg!-nevettem.
- Tudom, de látom nap mint nap, hányan akarnak téged gerincre vágni...-mondta komoly fejjel.
- Nyugi már!Ott lesz velem Beth is!-mondtam és gyorsan megcsókoltam.-Majd jövünk!-integettem és elindultam kék hajú barátnőm után.Már bent ült a kocsiban.Bevágódtam mellé és elindultunk a pláza felé.Nagyban nevetgéltünk, élveztük azt, hogy végre tarthatunk egy csajos napot.

 Mikor megérkeztünk, kiszálltunk, és mint a hülyék, elindultunk felvásárolni a fél plázát.Nevettünk annyit, hogy majdnem fetrengtünk.Mikor megvettünk, a nekünk kellően elég ruhát, beültünk egy Starbucks-ba.Megvettük a nekünk kellő italt, én egy jegeskávét, mint Beth, és leültünk egy asztalhoz.Szinte tőlünk csengett az egész kóceráj, mígnem meg nem pillantottam a két volt legjobb barátnőmet,Michy-t és Bella-t.
- Nocsak, nocsak!Csak nem Cassidy Morgan?-kezdte gúnyosan Michy.-Úgy látom lecseréltél minket!-mondta szemrehányóan.
- Igen, és nem bántam meg!- mondtam flegmán.
- Leszbi lettél, vagy mi?-kérdezte Bella.
- Te nagyon hülye!A Black Veil Brides frontemberének a barátnőjével beszél, ugye tudsz róla?-akadt ki Beth.
- Nyugi, Husi^^!-mondtam neki.
- De akkor is!-mondta Beth, az asztalra vágva a telefonját.
- Persze!-mondták egyszerre, mikor elővettem a telefonom, és megmutattam a háttérképet, amin pont egy olyan kép volt, amin Andy megcsókol.
- Létezik Photoshop!-nevetett gúnyosan Michy.
- Igen?Na figyelj!-mondtam és elkezdtem hívni Andy-t.Két kicsöngés után felvette, én meg kihangosítottam.
- Szia!-köszöntem bele.
- Csá Cica!Mizu?-kérdezte álmos hangon.
- Aludtál?Bocsi, ha felkeltettelek!
- Neked sose baj!-mondta tök cukin.
- Csak hát, itt van a két volt legjobb barátnőm, és nem hiszik el hogy járunk!-mondtam tömören.
- Mutattad a háttered?-kérdezte még mindig álmos hangon.
- Aha..de nem hiszik el!-mondtam kicsit duzzogva.
- Hát akkor szerintem hülyék!Nem néznek TV-t vagy mi?Pont tegnap volt az, hogy leadták a parton történteket!-mondta Andy kicsit mérgesen.
- Na mindegy, nyugodj le, majd nemsokára megyünk!Puszi a pocidra!-mondtam és megvártam míg elköszön.
- Jó' van, aludni fogok szerintem...majd gyere be hozzám ha hazaértetek!Puszi a pocid alá...-és letette.
- Mi a fasz?-akadtak ki mind a ketten.
- Mi mondtuk!-mondtuk egyszerre Beth-el.-Na ribik, mi megyünk tovább!Jó nyáladzást a pasimra és Husi bátyjára!-köszöntem el gúnyosan.
- Mert?Ki a bátyja?-kérdezett vissza Bella gúnyosan.
- CC a bátyám már bocsi!Elisabeth Coma nem áll többet a szolgálatotokra!Pá!-intett Beth is gúnyosan.Nevetve elmentünk onnan, egymásba karolva.

 Mire észbe kaptunk, délután két óra lett.Bepakoltunk mindent a kocsiba, és haza mentünk.Mikor megérkeztünk, kiszedtünk mindent, és bementünk.
- Sziasztok!-köszöntünk egyszerre.
- Andy alszik?-kérdeztem a kanapén ülő fiúktól.
- Aha...-mondták egyszerre.Felcuccoltunk a szobánkba, én meg áttotyogtam Andy szobájába.
- Szia...-köszöntem be halkan.-Azt mondtad jöjjek be, ha megjöttünk!-magyarázkodtam.
- Tudom!-mondta kómásan, és felült.Odamentem hozzá, leültem az ágy szélére, és megcsókoltam.Egy kicsit beszélgettünk,utána egyszerre átmentünk az én és Beth közösen lakott szobánkba.Leültünk az ágyra, vagy a földre, és miközben beszélgettünk, pakoltuk el a cuccaink (legalábbis én meg Beth).Estére, fáradtan dőltünk ki, kék hajú barátnőmmel, miután letusoltunk, és kellően kilelkiztük magunkat.
 Amint bedőltem az ágyba, egyből elnyomott az álom.Egész éjjel Andy-vel álmodtam.
Soha többet nem akarok felkelni ebből az álomból!

Coming Soon...


2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett, csak így tovább! :))

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen :* nem is szeretném abbahagyni, ha már elkezdtem!Majd idővel :3

    VálaszTörlés