2015. augusztus 25., kedd

16:"Hogy lehet egy nap ennyire unalmas....?"

Másnap reggel, holt kómás fejjel próbáltam meg felülni, sikertelenül.Andy a hasamon feküdt.Anno mennyit megadtam volna egy ilyen felkelésért!
- Andy....-kezdtem el keltegetni, de nem hatotta meg, csak szuszogott tovább.Végigsimítottam az arcát, és szólongattam tovább.- Andy....kelj fel!-kezdtem el egy kicsit rázogatni.Húsz percig ez ment, hatástalanul.- Andy....felpofozlak ha nem kelsz fel....-erre csak nyögött egyet.- Andy..én megteszem..!-mondtam mire kaptam egy ugyan ilyen reakciót.Finoman pofozgattam de semmi.-Ha nem kelsz fel szakítok!-mondtam gonosz vigyorral.
- Mi van?-Hmm...ez hatott!:D
- Kimászhatok alólad?Ez de hülyén jött ki....-mondtam a végét inkább magamnak.Ekkor fordult egyet, így ki tudtam slisszanni alóla.Kiszedtem a bőröndömből egy "ruha összeállítást" és felvettem.
A hajam pedig kifésültem és egy kicsit átvasaltam.Ugyan, egyenes a hajam, de szeretem ha nincs benne 1-2 hullámos tincs.
 Miközben sminkeltem (ami nem volt túl nagy durranás, mivel egész nap "itthon" leszünk, és nem akartam ribancosan kinézni), Andy is felkelt.Két erős kar csúszott a derekamra, és átölelte azt.
- Felkeltél?-kérdeztem vigyorogva, amire gondolatban már adtam is magamnak a választ:"Nem!Baszd meg Cassidy, még alszik!"
- Minél hamarabb akartalak látni, és megkérdezni...-ekkor maga felé fordított.-...mit is mondtál a reggel?Ha nem kelek fel szakítunk?-kérdezte gonosz vigyorral az arcán.
- Mert nem akartál felkelni...-nyújtottam ki rá a nyelvem, mire megcsókolt.


 Két percig ez ment, majd felkapott az ölébe, és felrakott a csap melletti szekrényre.
 Mikor le akarta venni rólam a pólót, megszólalt bennem a vészcsengő.Sosem voltam még ilyen helyzetben, és még nem is voltam ár testileg/lelkileg/agyilag felkészülve arra.
 Mindkét tenyerem a mellkasára fektettem,és eltoltam magamtól.
- Andy...-hajtottam le a fejem.
- Nyugi, tudom hogy még szűz akarsz lenni egy darabig, csak már érdekelnél melltartóban..-kacsintott egyet, és ördögien elvigyorodott.
- Hahaha!Majd ha leszek annyira részeg!-nevettem karba tett kezekkel.
- Megoldhatjuk!-abban a másodpercben felcsillant a szeme.
- Nem!Never!Soha!Te engem nem fogsz leitatni!-mondtam határozottan a csípőmre téve a kezeim.
- Majd meglátjuk Cica...majd meglátjuk!-mosolyodott el kacéran.
- Aha...halálom napja után, de akkor is csak két nappal később, hogy lásd, meghaltam...na akkor, láthatsz melltartóban!-erre kinevetett.- Barátom vagy...oszt' nevetel?!-nevettem rajta.

 15:00...ülünk a szobában, és fejelgetjük lefelé a padlót.
- Hogy lehet egy nap ennyire unalmas.....?-kérdeztem, a földön fekve egy párnával az arcomban.
- De miért csak hatan vagyunk?-kérdezte a mellettem török ülésben ülő Andy.
- Hanyadjára fogod megszámolni hogy rá gyere,Beth nincs itt?-kérdeztem még mindig a párnával a fejemen.
- Jaaa!-Végree!!!:D-Leesett!-nevetett majdnem saját magán.
- Tényleg?Jó nagyot koppant!Az zörgött akkorát!-emeltem ki a fejem a párnából, és a hátamra fordultam.Ekkor gonoszan elvigyorodott a mellettem ülő fiú.-Miért érzem azt, hogy én még ma sírni is fogok?-kérdeztem lehunyva a szemem és megvárva a "lassú és gyötrelmes halált".Ekkor elkezdett csikizni.De utáloooom!
 Ekkor kopogás nélkül rontott be egy 40-es éveiben járó férfi, és Beth.
- Na fiúk...lesz egy olyan felállás hogy...-Ez ki ez?-Holnap interjú, egy csak veletek, egy a Big Time Rush-al, szerdán egy koncert, utána meg lesz ami lesz...-Ez igen!Két nap, és szerintem alig fognak valamit aludni a héten...Szegények!
- Állj!A BTR?És Mi?Nem fog az furán kinézni, hogy a 18+-as éveiben járó négy fiú,öt régen elhagyva a 20-at, fog egymás mellett ülni? Főleg hogy tetőtől-talpig tetoválva vagyunk...-állt fel Ash.
- Nem én szervezem ezeket!Ez van, ezt kell szeretni!-mondta és kiment.
- Neeem hiszem el!-dőlt végig az ágyon.-Miért van az, hogy mindig egy kis faszom pop bandával kerülünk össze?!-dühöngött a fejét fogva, még mindig az ágyon fekve.Felültem Andy mellé, mivel idő közben lemászott rólam.
 Húsz percen át, csak ültünk,néztünk, és untuk magunkat.Beth ott ült Ash-től nem messze az ágyon, míg mi a földön "fetrengtünk".
- Isteneeeem!-sóhajtott Beth, és elkezdett előre dőlni.Ennek rossz vége lesz!Hát igen....Beth arca kényes területekre tévedt.Ash szeme egyből kipattant, amint megérezte, "valami nincs rendben".
- Beth.....nem zavar valami?-kérdeztem, a nevetésem vissza fojtva. 
- Mi?Wáááá fúj!!!!- esett hanyatt az ágyról.-Úristen!Fúj!Fúj!Fúj!Fúj!Fúj!Fúj!Fúj!Fúj!-ismételgette az arcát "törölgetve".- Szegény arcom...már nem szűz!-terült el.
- Meg se szólalj!-ült fel az ágyon Ash, vérvörös fejjel.
- Te ne szólalj meg!Nem te fejeltél az ÉN "kényes területeimre" hanem ÉN a TIÉDRE!-ült fel vörös fejjel Beth.
- Abból lehetett is volna valami....-mondta a nevetését visszafojtva Jinxx.
- De rohadt viccesek vagytok!-mondtam mérges fejjel.Tudtam, Beth is ezt akarja mondani, de egy ilyen alkalmat ki nem ragad meg egy kis szívatással?!-Ash-nek van barátnője!-nevettem.
- Ott a pont!-helyeselt Andy szintén nevetve.

 Nagyon értelmes emberek módjára, fél nyolcig szívtuk ezzel a vérüket.Végül kiderült, Ash és Michy szakítottak hál' Istennek!
  

 23:00-felé járhatott az idő, mikor mindenki egyszerre döntött úgy, hogy elalszik.valaki "átvonszolta" magát a szobájába, de még akkor is négyen voltunk.Én, Beth és Andy végignyúltunk az ágyon, míg Ash (ki más?!) a földön, a takaróinkon fetrengett.Én feküdtem középen, Andy mellkasán, az ágy egyik felén, míg Beth a másikon.

Coming Soon... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése