2015. július 29., szerda

13:Juliet bekavar

 Másnap reggel (na jó 4:00-kor) felkeltem.Még mindenki aludt, így csendben leosontam a konyhába.Azért 5 felnőtt férfira és egy velem egykorú lányra elég nehéz takarítani és főzni.Főleg ha rockerek....
 Elkezdtem pakolászni amit tudtam, mikor elkezdett rezegni a telefonom.Juliet neve villogott a képen, azzal hogy SMS-t küldött.
- MI A????-néztem nagyot eléggé hangosan.Néztem a dátumot...07.04.....aznap készült amikor összejöttünk..."Szeretni foglak!"- mondta!"Nem foglak megcsalni!"-mondta "Juliet már nem jelent nekem semmit!"-mondta....ezt neked hűség!Egy nap járás után két hét járás miután lett egy hónapos!Imádom az életem...
  Könnyes szemekkel dőltem az asztalra.-Miért születtem meg?Miért élek?-kérdezgettem magamnak.Nem hiszem el!És még bíztam benne!"Te a pocid ALÁ kapsz!" - persze, meg majd halála napján egy csókkal fog meghalni!-Miért bíztam meg egy tőlem jóval idősebb fiúban.......?-hunytam le a szemem, melyből a sós folyadék egyenesen a combomon landolt.
- Szépség mi a baj?-hallottam meg egy hangot.Ijedten felemeltem a fejem az asztalról.
- Semmi....azon kívül hogy megint én leszek az "öngyilkos EMO ribanc" semmi...-mondtam a fejem újra az asztalra téve.
- Na mert?-ült le mellém.Elé toltam a telefonom.
- És ki küldte?-kérdezte hosszas csend után.
- Juliet....-mondtam tömören.
- És amiatt a ribanc miatt fogtok szakítani.....-nem néztem fel rá, csak az asztal alatt kapargattam a feketére lakkozott körmöm.
- Utálom az életem.Örök második  maradok úgy látszik....-néztem az asztalt.- Miért van az hogy mindig engem csalnak meg?-néztem ismét könnyes szemmel Ash-re.-Megváltoztam, nem csak magam miatt, hanem miatta is, hogy ne legyek én az "Andy Biersack botrányos szőke ribanc barátnője" és BUMM!!!Nesze baszdmeg Cassidy!Aznap csalnak meg, amelyiken összejöttök!Imádom az életem....-kezdtem újra sírva.Ekkor magéhoz húzott és megölelt.-Legalább te megértesz....-mondtam halkan, inkább magamnak, mint Ash-nek.Olyan megnyugtató volt, hogy valaki átölelt.Még akkor is, ha az egyik barátnőm barátja is az.-Felmegyek felöltözni!Ne várj meg!-álltam fel és azzal a lendülettel indultam fel a szobámba.Mikor beléptem a szobába, Beth nagyban öltözött.
- Jó...-ekkor sírva dőltem az ágyamra a párnámba temetve a fejem.-...reggelt!Téged meg mi lelt?-ült le mellém.
- Ó, csak Andy ribanc exe tönkre akarja tenni az életem!ÉS a terve sikerült is....-dobtam a földre a telefonom ami nem esett szét valamilyen csoda folytán.Beth felvette és megnézte a képernyőn lévő képet.
- A ribanc.....-mondta tömören.
- Ezt úgy mondod, mintha nem mondtuk volna már el egy párszor!-emeltem ki a fejem a párnából.
- Na várj!Intézkedek!-állt fel, mire megragadtam a kezét.
- Ne menj!Nem éri meg miattam balhézni!-néztem rá, de nem hatott.
- Nyugi nem fogok!-mondta és kirántotta a kezét és kiment.

*Beth szemszöge*
A szobánkból kilépve meg sem álltam Andy szobájáig.Mikor megérkeztem, megpróbáltam kinyitni, de csukva volt.Elkezdtem dörömbölni.
- Húzzá' má'!!Aludni akarok!-morogta az ajtó mögül.
- Leszarom hogy mit akarsz!Nyisd ki!-kiabáltam, mire csak valami nekiütődött az ajtónak.-Ohohó!Dobálózunk mi?Ha élni akarsz, vagy hogy ne kelljen visszarakatni az ajtót, idevonszolod a segged és kinyitod!-dörömböltem megint, mire kinyitotta.Hmm...ez hatott!
- Mit akarsz?-kérdezte kómás fejjel.Más ember EZT  cukinak tartaná....de nem ebben a helyzetben!
- Ide figyelj!-mentem befelé, mire elkezdett hátrálni.-Nem érdekel, hogy tőlem idősebb vagy, simán kinyírlak!Mondd már meg mit képzelsz magadról?-kiabáltam.
- Miről beszélsz?- értetlenkedett.MINNYÁ' POFON BASZLAK BASSZAMEG!!!!!
- Még kérded?-vágtam hozzá Cass telefonját.Ő is dobálja, akkor meg? :D Felvette az ágyról és elkezdte nézni.
- Miért van egy kép Cassidy telefonjában rólam és Juliet-ről?-nézett  rám.
- Ennyire segg hülye vagy, hogy el kell magyaráznom?Már aznap megcsaltad Cassidy-t amikor összejöttetek!-téptem ki a kezéből a telefont.
- Mi van?-nézett rám.De pofán tudnálak ilyenkor vágni ember!!
- 07.04-én készült a kép, pont akkor amikor összejöttetek!-magyaráztam.
- 1, rohadt korán volt,2, a teraszon cigiztem, mikor meghallottam Cassidy sír...-magyarázkodott.
- Akkor itthon voltál?-néztem nagyot a fiúra.
- Igen!Aznap szakítottam Julie-val!-mondta, mire lefagytam.
- Akkor ez?-kérdeztem a telefonra mutatva.
- Bármivel rá lehet írni egy dátumot...-mondta az ágyra ülve.-És most hol van?-nézett rám.
- A szobánkban sír...miért?-kérdeztem, mire felállt.Alig bírtam követni, mikor megláttam benyit a szobánkba, még én is lefagytam.Cassidy....nem volt sehol!Kikerülve Andy-t beszaladtam a fürdőbe.Ott állt, a tükör előtt, egy pengével a kezében.A csuklójához fogta.
- Cassidy, te hülye vagy?-kérdeztem, mire rám kapta a fejét.
- Nem akarok élni....nincs értelme!-mondta nem is foglalkozva hogy ott állunk.Ekkor Andy arrébb tolt, és elkapta Cassidy kezét, mire Ő felnézett rá.
*Cassidy szemszöge*
 Lefagytam, mikor megéreztem Andy tenyerét a kézfejemen.Mikor felnéztem, megláttam hogy egy könnycsepp gördül végig az arcán.Akkor...a férfiak is tudnak sírni?
- Engedj el!-mondtam halkan alig hallhatóan.
- Nem, mert megölöd magad....-mondta még mindig a kisírt vörös szemeim fürkészve.
- Mi értelme?Egy napig sem bírtad hűséggel!-néztem a földre.
- Cassidy...-lépett be Beth.-Ez nem igaz!Andy itthon volt aznap este!-mondta mellénk állva.
- Ez...igaz?-néztem fel Andy szemeibe.Csak bólogatott egy sort, mire megcsókoltam.
- Happy End gyerekek!!!-ugrált Beth.
- Még csak este sincs, vagy túl hosszú ideje a kapcsolatunk, de már veszekedtünk!És ez rohadt szaar!-jegyeztem meg.
- Jó már nektek....-duzzogott Beth.
- Hogy veszekedtünk?-kérdeztük egyszerre Andy-vel.
- Nem!Az hogy jártok!Velem nem jár senki mert kék a hajam....-duzzogott tovább.
- Velem meg azért nem járt senki, vagy ha igen, akkor megcsalt, mert szőke vagyok és emellett EMO...-nevettem kék hajú barátnőmön.Ekkor felhúztam az orromhoz a pólóm és elkezdtem szagolgatni, miközben vonultunk ki a kicsiny szobából.
- Minek szagolgatod?-kérdezte Andy.- Büdös vagy, vagy mi?-nevetett.
- Nyeeem!~-mondtam cuki hangon.-Andy illata van!-ölelgettem a pólót.
- És az milyen?-nevetett rajtam.
- A te jellegzetes "pasi szagod"!-mondtam rá nézve.
- Muti!-bújt oda Beth, és Ő is elkezdte szagolgatni, vele együtt Andy is.
- Én nem érzem!-dőlt hátra Andy.
- Mert te megszoktad!-mondtuk egyszerre, mikor ránéztem, Ő is szagolgatta az atlétáját.
- Akkor ennek meg Cassidy illata van!-ült fel.
- Kajak ennyire hülyék vagyunk?-nevettem.
- Igen!-mondták egyszerre.Még beszélgettünk, mire észbe kaptunk volna, elkezdtük terjeszteni a Kannibalizmust....nem szó szerint!
  Egyszerre leszaladtunk a konyhába, és feltépve a szekrényeket szedtük elő a kaját.Miközben kajáltunk, beszélgettünk.Mikor végeztünk, levágódtunk a kanapéra és elkezdtünk TV-t nézni.
  Két óra TV-zés után vettem észre, sehol senki.
- Hol vannak a többiek?-ültem fel Andy mellől.
- Elmentek valamerre....-mondta tömören Andy.
- Srácok, én hazaugrok pár cuccomért!Majd jövök!-mondta Beth, és már el is ment.
- Én meg elmegyek felöltözni!-mondtam és felsétáltam.Előszedtem egy ruházatot és felvettem.
A hajam kifésültem, és csak egy kis korrektort és szempillaspirállal sminkeltem.Letotyogtam vissza a nappaliba, ahol a kezembe akadt a telefonom.Kikerestem a Juliet által küldött képet, és kitöröltem gondolkodás nélkül.Valami spanyol szappanopera ment a TV-ben,és ha ez enm elég, SPANYOLUL!!Csak pislogtunk egymásra Andy-vel.
- Te érted?-kérdezte 20 perc csend után.
- Nem!-vágtam rá.Amikor meguntuk (kb.5 másodperc múlva) elkezdett csikizni, aminek a ége egy csókcsata lett, aminek a vége az lett, hogy Ő is kiszívta az én nyakam, én is az övét.Nagyban röhögtünk, azon a videón, amin már két éve szakadok, mikor csengettek.


Szinte szaladtam kinyitni az ajtót.Mikor kinyitottam, ott, abban a percben csaptam is volna be.
- Szia!-mosolygott rám gúnyosan Juliet.
- Miért jöttél?-kérdeztem ridegen.
- Miért beszélsz így egy barátnővel?-kérdezte lebiggyesztve az alsó ajkát.
- Tényleg?Én azt sem tudtam hogy jóban vagyunk?-játszottam a hülyét.
- Magyarázzam el, vagy nem jut el a kis 12 éves agyacskádig?-kérdezte úgy nézve rám, mint egy fogyatékosra.
- 1,Nem vagyok fogyatékos;2,19 vagyok ha nem vetted volna még észre!-mondtam gúnyosan, mire éreztem Andy karja a derekamra csúszik, és a nyakamból elszedi a hajam.
- Szét akarsz szedni minket?Ennyire féltékeny típus vagy Julie?-nevetett gúnyosan Andy, mire ennyit vettem észre, a nyakunkat nézi.
- Másfél hónap járás után, vagy annyira gerinctelen, hogy hagyod magad gerincre vágni?-kérdezte gúnyosan.
- Még szűz vagyok!-jelentkeztem.Ekkor Andy becsapta az ajtót.Még az ajtó melletti kis ablakon kinéztem, és láttam, sírva ül be a kocsijába.Ha egy Morgan-nel kezdesz, sírás lesz a vége!

     Egész estig szakadtunk a röhögéstől, míg be nem dugták a fejüket a többiek is.Utána velük is beszélgettünk, majd mindenki elvonult a szobájába.Aznap este, Andy-vel aludtam, ami nagyon jól esett, azok után, hogy majdnem megint elkövettem azt a hibát, amit pár éve.

Coming Soon....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése