2015. június 19., péntek

01:A crazy day on average

 Reggel (szó szerint) kidobott az ágy.Szitkozódással, halk káromkodások közepette szedetem elő egy
fekete, oldalt masni alakban vágott farmert ami fölé egy fekete atlétás és szintén fekete pulcsit vettem.Arcot mostam és megfésülködtem.Emberi formába hoztam magam, és felhúztam a tornacipőm. Lebattyogtam a nappaliba.Zsebembe gyömöszöltem a telefonom, és elindultam a kocsim felé.Ahoz képest hogy nyár eleje volt eléggé hűvös is.Alighogy beindítottam a kocsit,valaki megállt.Rosaly szállt ki belőle.Ha Rosaly most jött haza....Akkor vele van Andy!!-gondoltam magamban, majd kiálltam az útra. Nem is foglalkoztam a gerlepárral, elhajtottam.
 Egész úton Andy járt az eszemben.Rosaly..és Andy....az a csók köztük....ezen gondolatok cikáztak a fejemben, mikor majdnem elhajtottam a suli előtt.Gyors' elfoglaltam egy helyet és leállítottam a kocsit.Összeszedtem a holmim és kiszálltam.Bezártam az ajtókat, és elindultam a nagy épület felé.
 Mindenki zsongott,beszélgetett, nevetgélt.Egyszer odaszaladt hozzám Michy és Bella a legjobb barátnőim.
-Cassidy!Tudod mim van?-kérdezte Bella ugrálva.
-Van három jegyem a....-Hatásszünet...
-Érzem ebből még baj lesz....-mondtam előre rosszra gondolva.
-SKILLET KONCERTREEE!!!-ugrált előttem boldogan.
-Figyu, vigyél mást helyettem...nem vagyok fan, amúgy is más programom van...-mondtam az igazat.
- És mi az a más program?-kérdezte gyilkos tekintettel.
- Be akarom fejezni a rajzom...három hete dolgozom rajta!-mondtam és előhúztam a táskámból.
- Úr isten Cassidy!Ez rohadt jó!-mondta csodálkozva.
- Annyira nem....na de megyek angolra pusszantom mind kettőtök!-mondtam és elmentem.
Az osztályba érve lepakoltam és előszedtem a könyveim.Még két hét van a suliból, annyit csak kibírok!

 Végre vége lett a gyötrelmes napnak.Otthon ültem, és épp befejeztem a rajzom.
Nagyon tetszett (legalábbis nekem).Oldalra raktam és belekezdtem egy másikba.Egyszer elkezdett rezegni a telefonom.Aaron hívott.
- Csá!-köszöntem bele.
- Hali!Van kedved megnézni valamit?-kérdezte.
- Ömm..mármint moziba menni, vagy nálad?- kérdeztem a hajam csavargatva.
- Az első...valami "Legion of the black" szerintem az neked bejönne!-mondta.Megszólalni nem tudtam.Komolyan egy BVB filmet akar megnézni?Velem?Egy fannal?
-Ööö oké!Egy fél óra múlva ott talizunk!Pusszantlak!-mondtam és letettem.Villámgyors keresgélésbe kezdtem. Előszedtem
egy ruhát ami tökéletes lesz. Úgy is sötét lesz bent nem de?
Felvettem és felkötöttem a hajam.Gyalog indultam el,
úgy sincs messze tőlünk a pláza . Ott várt Aaron, a mozi előtt
két TopJoy-jal.
-Ó de cuki vagy!Tudtad hogy imádom?-kérdeztem vigyorogva.
-Tudtam bizony!Ugye szereted a kaktuszosat?-kérdezte.
-Favorite!Megvetted már a jegyeket vagy még most fogod?-kérdeztem.
-Most fogom..-mondta.
-Az enyémet én fizetem!-mondtam mire elkapta a kezem.
- Én fizetem, hisz én hívtalak meg!-erősködött.
-Jó, de a fejemben eltervezett Mekizést én fizetem!-mondtam.
Megvette a két jegyet és bementünk.Helyet foglaltunk.Miközben
vártuk hogy kezdődjön beszélgettünk.
Végig ültük a filmet ami BASZOTT JÓ VOLT!
Miután kimértünk, megindultunk  a McDonald's felé. Vettünk magunknak kaját és leültünk megenni.Aaron lopkodta a sült krumplim.. ._. 21:00-kor elkezdtünk haza menni.
Nevetgéltünk, jól éreztük magunkat, mígnem a kapunknál a derekamnál fogva magához húzott és megcsókolt.
Egy ideig csak néztem rá elpirulva, mikor megszólalt.
- Cassidy...leszel a barátnőm?-kérdezte.Jáj de szeretem én azt a zöld szemét :3
- Ez elég gyorsan jött...Igen!-ugrottam a nyakába.Átölelte a derekam.Mikor elengedett, elindultam be.
Elkapta a kezem, amin felcsúszott a pulcsim,így kilátszottak a hegek.
- Cassidy...ezek meg mik?-kérdezte a vénáimig felhúzva a pulcsit.Kirántottam a kezem és visszahúztam rá a pulcsit.
- Semmi...Rosaly gyakorolta a seb készítést!-mondtam zavartan és gyors léptekkel bementem a házba.
 Nem akartam, hogy rájöjjön, mikor Rosaly összejött Andyvel, akkoriban éltem a depressziós korszakom.Anyáék váltak, nem akartam szerelmes lenni, így a "majdnem öngyilkosság" világába menekültem.Egy pengével vagdostam a karom.
 A hegek mai napig árulkodnak.Nem hordok rövidnadrágot, vagy atlétát.Régebben is csináltam már ilyet, és mindig begyógyultak a hegek.Nem akarok öngyilkos lenni, a Black Veil Brides és a legjobb barátnőim tartják bennem a lelket.És most már Aaron....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése