2015. június 15., hétfő

Porológus


Sziasztok, Cassidy Morgan vagyok, 18 éves. A szüleiimel akarom mondani anyámmal élek és a húgommal.Rosalya 17. Minden pasi nyáladzik utána.Szép 17 éves barna lány akit az Úristen MELLesleg jól megáldott.Ki ne vetné rá magát?Én meg, el vagyok a magam kis BVB Fan világomban, zenét hallgatva és rajzolgatva. Engem nem kell észrevenni, én csak egy EMO, szőke kék szemű hülye R*banc vagyok, aki átment az általánoson kegyelem kettessel, és kegyelemből átengedték az érettségin...ez van!
 Történetem akkor kezdődött, mikor egy szép tavaszi napsütéses napon, BVB-t hallgatva ültem az ágyon a rajzom fölött.Egyszer,egy autó ajtó csattanás üti meg a halk Black Veil Brides zenémet. Az ablak felé fordítom a fejem. Egy fekete autó áll előttünk.Ekkor csengettek.Rosaly nagy boldogan trappolt végig az emeleten. Egy nagy visítást hallani.Mitől lett ennyire feldobva?-kérdeztem magamtól, majd mozgásra erőltetve a lábaim, kitotyogtam a belül fehér, kívül barna ajtómon.
 Letotyogtam a lépcső fordulóig, és lenéztem.A szívem ekkor kihagyott párat, levegőt nem mertem venni.Andy Biersack állt az ajtóban a húgommal csókolózva.
- Bocsi, zavarok?- kérdeztem meg, mire szétugrottak, vagyis Rosaly elugrott Andy-től.
- Nem, legalábbis engem nem!- mondta a fiú.Istenem!Ha én egy napra Rosaly lehetnék, vagy legalább egy fél órácskát tölthetnék vele...!-gondoltam magamban.-Egyébként Ő kicsoda Rosaly?- kérdezte a vele szemben lévő lánytól.
- Cassidy...Cassidy vagyok, Rosaly nővére.- mondtam és lementem.
- Engem meg ismersz...!-mondta egy félmosollyal az arcán.
- Honnan.....?-kérdeztem.
- BVB-s póló van rajtad.....-mondta mire végigmértem magam. A fekete Andy-s póló volt rajtam.
- ........-inkább elpirultam minthogy valami nagy hülyeséget mondjak.Ekkor Rosaly karon ragadta Andy-t és eltűntek. 
     Többet nem tudtam más fiúkra ránézni.....



Rosaly



Cassidy
Andy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése