2015. június 28., vasárnap

05:"Költözz ide!"

 Reggel, nagy nehezen de kimásztam a kényelmet nyújtó, bár kicsit szűkös franciaágyból, aminek kb. a fele csak takaróból állt, ahol nem feküdt egyikünk sem, mivel az én "térfelemen" aludtunk Andy-vel.Nagy nehezen, megküzdve az "állva elalvással", eljutottam a fürdőig, ahol felvettem egy szakadt farmert és amit Andy a földre ledobott Batman logós pólóját (kényelmes, egyszerű és szexy).Megfésülködtem és
letotyogtam a konyhába.Ott ült egy széken Ashley, majd megfejelve az asztalt.
- Jó sokat aludtál!-mondtam nevetve, miközben én is összedobtam egyet magamnak.
- Tudtam szerinted?-kérdezte a telefonjára mutatva.
- Mi van vele?-kérdeztem leülve vele szembe.
- Michy hívogatott az este...-mondta nagyot kortyolva a kávéjába, én viszont majdnem kiköptem.
- Michy Hamilton?-néztem nagyot.
- Az a kék hajú kék szemű csaj...-mondta mire a szemem a kétszeresére nőtt.Ekkor előkaptam a zsebemből a telefonom és megnyomtam a feloldó gombot.
- Ez a lány?-mutattam hosszú feketére lakkozott körmömmel a képernyőn lévő kék hajú lányra.
- Aha!-mondta és rám nézett.
- A legjobb barátnőm?Szerelmes vagy belé?-kéreztem halkan kiakadva, mikor egy halk ajtócsattanást és magas sarkú kopogást hallok üti meg a csendet.Kinyílik a konyha ajtó és belép rajta egy lány,
mögötte kék hajú barátnőm.
- Szia Ash!-mosolyog rá Michy és odalép Ash mögé, átöleli és megcsókolja.
- Szia Michy!-köszönök Ashley helyett, mire rám kapja a fejét.
- Te mit csinálsz itt Cass?-kérdezi beleülve Ash ölébe.
- Itt lakom, ideiglenesen..-mondtam miközben felálltam és a bögrém a mosogatóba tettem, mikor fél vállamról lecsúszik a póló, így kivillan a fekete melltartóm pántja.
- Ismerős a pólód...-mutat rám a magassarkúban, tetőtől talpig feketében álló lány.Ekkor belépett Andy és lefagyva állt meg, mikor hátba csapta a konyha ajtó.
- Juliet te mit csinálsz itt?-ugrott előrébb az ajtó baráti hátba veregetésétől.
- Gondoltam, megnézlek ha már fel sem veszed a telefonod!-mondta le sem véve rólam a szemét.
- Ki van kapcsolva...-húzta elő a Andy a telefonját és elkezdte bekapcsolni.Már vagy tíz perce néz velem farkasszemet a Juliet-nek nevezett lány, bár mindig én vesztek, mivel én pislogok is.
- Mi olyan érdekes rajtam?-kérdeztem a vérfagyasztó csönd után végig mérve magamon.
- Az a póló...-mutogat fekete műkörmével rám.-Andy, ez véletlenül nem a tiéd?-kérdezi a fiúra nézve.
- Ha gondolod leveszem én!-mondtam kibújva a pólóból, és egy szál melltartóban álltam a székre ledobva a ruha darabot.Ekkor lépett be kómás fejjel CC, aki kikerekedett szemekkel, kijózanodva nézett rám.
- Miről maradtam le?-kérdezte megállva a konyha ajtóban, ami neki is megveregette a hátát.
- Semmiről...-mondta Michy.-Cassidy, szerintem inkább menj, mielőtt ebből baj lesz!-mondta, mire eltoltam magam a szekrénytől és felmentem az eléggé zsúfolt konyhából.Felszáguldottam Andy szobájába, ahol a táskámból kikotortam egy inget.Felkaptam, az ujját felgyűrtem,és miközben gomboltam be, totyogtam lassan le, vissza a konyhába, ahonnan kiabálást hallottam.
 Andy és Juliet veszekedtek, éppen úgy mint két hete Rosaly-val.Egyszer szóba került a fiúkkal való együtt élésem is.
- De akkor is!Még mit keres itt?Ennyi idő alatt találhatott volna egy panellakást, vagy vissza költözhetett volna!-kiabált, engem észre sem véve.
- Közbe szólhatok?- kérdeztem feléjük fordulva,mikor egy gyilkos pillantást vetett felém a lány.-Csak azt akartam mondani, hogy már kinéztem egy lakást azon ne múljon!-mondtam őszintén.
És ebből lett egy nagyobb veszekedés, mire Juliet elviharzott.Andy lerogyott mellém és Ő is megitta a kávéját.
- Nem értem én a nőket!-fogta a fejét.
- Hé!Lány vagyok!-mutattam magamra.- Nem szeretem ha piszkálják a hajam, a kajám, a cuccaim és a pasim...ez van!-mondtam és elindultam ki a nappaliba.Elnyúltam a kanapén a TV-ben keresve valami nézhetőt. Egyesével vonultak el előttem, kivéve Andy-t.
- Ti hova mentek?-kérdeztem hosszas csend után.
- A stúdióba...Andy itthon marad "kiheveri Juliet-et".-mondta Jake és kilépett az ajtón.
Akkor, próbáljuk meg nem szétunni az agyunkat, egy gyakorlatilag 24 éves felnőtt gyerekkel.
Valami hülye szappan opera jött csak be a képbe, amit valahogy de félig végig szenvedtem, mikor meguntam kikapcsoltam.Ekkor lépett be a nappaliba Andy.
- Ó Andy!Miért tetted ezt velem!-próbáltam utánozni a szappanoperából a nőcit.
- Nem merem megkérdezni mi bajod...-állt meg.
- Nem érted a viccet....-mondtam duzzogva összefonva a mellemnél a kezem.
- Akarsz horrort nézni?-kérdezte leülve mellém.
- Ha nem olyan durva, hogy este is visítozzak, akkor igen!-mondtam felhúzva a lábam, mire Andy átkarolta a vállam.Elindított egyet a rengeteg közül.
 A három órás filmből a másfeléig bírtam, mikor elkezdtem én is sikítozni, és Andy pólóját markolászva.
- Mi ez a film?(M-m-m-mi e-e-e-e-z-z-z-z a f-f-f-ilm?)-kérdeztem ki-ki kukkantva a mellkasából.
- Te akartál horrort nézni!-mondta védekezően.
- Úr Isten!Láttad mit csinált a csajjal...?Baszdmeg!Egy kibaszott fejjel kosarazik a csávó!-akadtam ki véglegesen, mire Andy inkább kikapcsolta a TV-t. Együtt untuk a fejünket, mikor előkerült a fekete
tusfilcem. Elkezdtem macskát csinálni Andyből, és Ő is belőlem.
(Sorry, ilyen képet találtam...:3)


(Tudom barna hajú de csak illusztrálni akartam hogy  nézhettek ki :3)
Egész délután hülyéskedtünk, mikro Andy egyszer valami cukit mondott, meg akartam puszilni az arcát, mikor felém fordult és egy véletlen csókocska csattant el köztünk, pont akkor mikor Juliet,  betoppant az ajtón.Életemben, most volt az AZ első csók, amiben volt valami érzelem is, élveztem.
 Egyből kifordult az ajtón, mely nagyot csattant utána.Percekig csak néztünk magunk elé, vörös fejjel.
- Tényleg kerestél lakást?-kérdezte hosszas csönd után.
- Csak nézegettem...-mondtam majdnem hogy gyorsan.
- Költözz ide!-mondta újabb csend után.
- Komolyan?-kérdeztem mosolyogva.
- Persze!-mondta Ő is mosolyogva, mire megöleltem.
- Köszi ,köszi ,köszi!Tudom is hogyan hálálom meg!-mondtam elengedve.
- És hogy?-kérdezett vissza.
- A Cassidy féle brownie-val!-egyszerre vonultunk a konyhába. Én mondtam mit/mikor/hova/hogyan kell bele tenni és se-perc alatt kész is lett.A fiúk 18:00-19:00 felé beestek, és miközben sütiztünk, megnéztük a film végét, ami nagyobb társaságban nem is volt annyira ijesztő, főleg hogy Andy fogta a kezem, amit az ijesztőbb részeknél megszorítottam. 22:30 felé elaludtam Andy vállán,aki mint az első este is.Annyira jó volt úgy aludni, hogy hátulról átölelt.

Coming Soon....



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése