2015. június 24., szerda

04:Ballagás

Amióta elkerültem otthonról, és ideiglenesen oda költöztem a BVB-hez, két hét telt el.Pont ma lesz a  az általános iskola nyolcadik osztályának ballagása.Reggel
egész korán felkeltem, így a ruhámmal együtt bevonultam a fürdőszobába.A hajam egy kicsit begöndörítettem,és felvettem a ruhám.

Ugyan nem én ballagok, de ne csak egy melegítőben és kinyúlt otthoni pólóban feszítsek ott a sok kiöltözött és kosztümös szülő/nagymama között.Egy kis sminket is fel vittem, mikor a kezembe akadt egy fekete és egy vörös rúzs, amit inkább jó messzire tettem le magamtól.

- Jó reggelt szépség!-totyogott be kómásan melegítőben és egy "izom atlétában" Andy.
- Neked is!-mondtam végig vizslatva magam.
- Hova készülsz?-ölelte át a derekam és tette a vállamra a fejét.
- Ballagásra. Unokatestvérem ballag..-mondtam fekete fejére nézve.
- Akkor megnyugodtam, már azt hittem temetésre mész...-nevetett.
- Hülye!-nevettem vele.
- Nem te ballagsz, nem kell ennyire komolyan venni!-engedett el.
- De nem baj!Nekem így tetszik!-fordultam felé.
- Nem szólok bele!-tette fel a két kezét védekezően.
- Ja, Lina mondta ez olvasd el!-adtam oda a telefonom, megnyitva az üzenetet amit küldött.Fél perc alatt végigfutotta és visszaadta a készüléket.
- Mi volt benne?-kérdeztem.
- Te még nem olvastad?-kérdezte felhúzott szemöldökkel.
- Nem...-mondtam a cipőm orrát nézve.
- Fel kell lépnünk a ballagás után a 7. és 8. osztálynak...-mondta röviden.
- Ugye megcsináljátok??-néztem rá kérlelően.
- Persze!Neked bármit!-nyomott a homlokomra egy puszit, mire a nyakába ugrottam.
- Akkor kezdj öltözni, és szólj a többieknek!-mondtam határozottan, mire kitolt a fürdőből és becsapta az ajtót.Ööö..oké!  Leültem az ágyra és vártam...és vártam...és vártam...és vártam.Egy fél óra múlva kijött teljesen kész.A haja belőve, átlagos BVB-s Andy kinézet.Elkapta a kezem, és elkezdett lehúzni a nappaliba.A fiúk már teljesen kész voltak, és kint vártak, de közülük is csak Andy rohant. Bevágott a kocsimba, és beült a vezető ülésbe.
- Ha meghúzod a kocsim, esküszöm földig verlek!-mondtam amikor már majdnem 200-al ment.
- Nyugi már!-mondta nyugtatóan.Mikor megérkeztünk Lina sulijához.Tele volt minden kocsikkal, így kb. az óvoda elé kellett állni - pedig egész nagy volt a parkolója.Kiszálltunk és elkezdtem navigálni ki az udvarra -mivel én is itt ballagtam még anno.Mikor kiértünk lefoglaltuk az udvar egyik leghosszabb padját.A szememmel kerestem Molly nénit, Lina anyukáját-a keresztanyámat.
- Mindjárt jövök!-mondtam és felálltam.- foglaljátok a helyem!-mondtam mosolyogva. Alig mentem pár lépést a sorok között, megláttam Molly nénit.
- Szia Molly Néni!-köszöntem vidáman, mire felállt.
- Cassidy!De megnőttél!-ölelt meg.Teljesen rá feszült a ruha, és egy kicsit gömbölyű volt a haja.
- Csak nem..?-kérdeztem a hasára mutatva.
- De!-mondta mosolyogva.
- Kisfiú vagy kislány?-kérdeztem mosolyogva.
- Kislány...Cassidy lesz a neve, utánad!-mondta még mindig kicsattanó örömmel.- És kik azok a férfiak akikkel jöttél?-kérdezte kíváncsiskodva.
- Ja Ők!Velük lakom, mióta "Elszöktem" otthonról.Egyébként nem akarok pletykálni de fel fognak lépni, és szerintem baromi jók!-mondtam.
- Miét szöktél el?-kérdezte.
- Hosszú sztori, majd elmesélem.Most megyek és gratu!-mondtam és visszasétáltam.
- Kivel beszélgettél?- kérdezte Andy.
- Ja, csak Molly nénivel, a keresztanyukámmal!Lesz egy kislánya, akit szintén Cassidynek fognak híni!-mondtam boldogan, mikor elkezdődött.
 Egy órán át dülöngéltünk lefelé a padról, és ásítoztunk, mikor az igazgató azt mondta, következzen a Black Veil Brides.Felmentek, és elkezdték játszani a számaikat (felül a zene lejátszónaál, akármelyik Blavk Veil Brides zene, ízlés szerint választhattok :3 *Az író*).
Nagyon jó volt, csakhogy amikor kimondta Andy hogy:
- Cassidy Morgan!Gyere fel a színpadra, és énekelj nekünk valamit!-mondta mire lefagytam.Honnan tudja...?Negy nehezen feláltam és odasétáltam.
- Nos..üdvözletem!Cassidy Morgan lennék, ahogy Andy mondta.Gratulálok a most ballagott 8.- osztálynak, és a leendő nyolcadikosoknak!De akkor kezdjük...-mondtam és elkezdtek játszani.
Mindenki élvezte ahogy énekeltem és nagyot néztek mikor felveszek én is egy gitárt és együtt gitározok a többiekkel.Mikor lementünk , odaadtam a ballagási csokrot Linának és visszaültünk.
 Mikor vége lett, haza mentünk.Szinkronban dőltünk le valahova a nappaliban, én viszont felmentem Andy szobájába, letusoltam, felvettem egy fekete cicanadrágot és elcsórtam Andytől egy atlétát.
 Kidőltem az ágyon és el is aludtam..

Coming Soon...
Sziasztok sziasztok Sütikéim :*
A helyes írási hibákért bocsi,de remélem elnézitek ha van benne egy-kettő.
Nos, az oldal elég hamar lekezdett "híressé válni" de ennek annyi lett, 
miután elértük a +140-et, sehol semmi!
Se komment,se kép se hang.
Kérlek titeket, hagyjatok nyomot vagy kommentben, vagy itt Chat-ben, de valami
"Hé itt jártam asszony" táblácskát kérek!
Csók:~Cassidy (aki likeolta a facebook oldalt, az tudja miért Cassidy:3)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése