2015. június 23., kedd

03:".....Miattad nem éri meg...!

 Andy után rohant.
- Andy!Várj meg!-kiabált utána mire idegesen fordult meg.- Én...én nem akartam...!Sajnálom!-mondta sajnálkozva és megfogta a kezét.
- Nem kell sajnálnod!Cassidy lejátszotta!Én csak egy játék vagyok neked!-mondta már majdnem kiabálva. Eközben az emberke elslisszant.Na én jött a nagy veszekedés.Káromkodások,kiabálások sorozata, mely egy mondatban végződött, mégpedig abba, amit Andy kiáltott ki.
- Végeztünk!-olyan halál komolyan nézett kék szemeivel, hogy még a vér is megfagyott bennem.
 Abban a percben Rosaly gyilkos tekintettel nézett rám barna szemeivel.Zokogva szaladt be a házba.
Berongyoltam a házba, egyenesen a szobámba.A nagy ordibálásra anya is lement. A kanapén zokogó Rosaly-t ment vigasztalni.
- Anya!Hagyd!Ő tehet arról hogy most sír.Minden fűvel-fával csalta Andy-t, és most meg ő a "ne bánts virág"!-mondtam a lépcsőfordulónál állva.
- Inkább tűnj el!-kiáltott vöröslő szemekkel a még mindig könnyes arcú Rosaly.- Miattad ment tönkre az életem!Takarodj el!-mondta felállva.
- Ne zavarjon húgocskám, hogy te egy banda frontemberét csaltad meg minden jött-menttel, és nem a TE életed ment tönkre hanem az övé!-kiabáltam, mire Rosaly csak hozzám vágta a még 8. osztályos ballagására kapott fehér arany nyakláncot, amin egy apró szív volt.Állandóan a nyakában volt, akkoriban még nagyon is jóban voltunk, de miután betöltötte a 17-et, már nem is hallott többet a szüzességről.Felmentem a szobámba, és elkezdtem összeszedni egy sport táskába a ruháim, az iskolatáskámba a fontosabb dolgokat, és a fekete válltáskámba amit csak úgy alapból benne hordok.Azokkal rongyoltam le.Zsebembe csúsztattam a kulcsaim és nem foglalkozva azzal, hogy anya hónapok óta most jött le először nappal (esti műszakja van), kisétáltam a házból.
 Andy még mindig a kocsijában ült idegesen dobolva és szorongatva a kormányt. Mikor kinyitottam az ajtót, felém kapta a fejét.Mikor megpillantotta a holmim elcsodálkozott.
- Te hova készülsz?-kérdezte hosszas csönd után.
- Még magam sem tudom...-mondtam, mire hátranyúlt és kinyitotta az egyik ajtót.
- Pakoljon be hölgyem!-mondta "előkelő" akcentussal, amire csak nevetve ráztam a fejem.Beraktam a cuccom és beültem az anyós ülésre. Andy beindította a kocsit, és elindultunk.Már ment le a nap.
 Mikor megérkeztünk a házukhoz, kiszálltam és kivettem a holmim a hátsó ülésről.
- Maradhatnál itt,amíg le nem csillapodik a helyzet és a húgod felfogja hogy vége.
- Egy kis időre lenne szükségem..holnap benézek, bár lehet a kocsiban fogok aludni, de megyek kiszellőztetem a fejem...valahogy ez a nap..ez  sok egyszerre!-mondtam a cipőm orrát vizslatva.
- Ha bármi baj van, hívj!-mondta kis csönd után.
- Meglesz!Akkor holnap!-intettem.
- Csá szépség!-kiáltott utánam, mire visszafordultam. Integetve nevetett. Bepakoltam a kocsi(m)ba és elindultam.Végül, a parton kötöttem ki. Kiszálltam és elindultam a part legeldugottabb pontjára. Ott leültem a homokba és csak néztem a naplementét.
Gyönyörű volt.Mikor már majdnem sötét lett, felálltam és visszasétáltam a kocsihoz.
Beindítottam és elindultam Aaron-hoz, hátha a ma estét ott tölthetném.Mikor megtaláltam azt a
panel házat, ahol Ő lakik, elindultam megkeresni a lakását.Az ajtó nyitva volt,így bementem.
 Ruha darabokkal volt tele a padló, és a kanapén feküdte egy szál boxerben Aaron és az ex barátnője
Emily akin nem volt más mint a melltartója és a bugyija.
- C-Cassidy...-kezdte de a szavába vágok.
- Annyi éve voltam beléd szerelmes...tegnap megcsókoltál és megkértél legyek a barátnőd...és meg csalsz?-kérdeztem majdnem sírva.
- Kiszerettem belőled, de jó játék voltál, csak találtam jobbat soryy!-mondta nagyképűen.-Most menj,
és vagdosd magad ahogy szoktad, vagy öld meg magad vagy mit tudom én!-mondta Emily melleit vizslatva.
- Nem...Miattad nem éri meg!-mondtam és kisétáltam. Ez a nap egyre rosszabb lesz!Mi lesz még?
Kiderül hogy Michy és Bella meg eközben jót röhögnek rajtam, hogy mekkora egy szerencsétlenség vagyok?-gondolkodtam magamban, mikor a kezembe akadt a telefonom, a kocsikulcs keresése közben.Ha bármi baj van, hívj!-hangzott újra a mondat amit Andy mondott.Elkezdtem kikeresni a telefonomban a számát. Amint megtaláltam elkezdtem hívni.Két kicsöngés után felvette.
- Csá szépség!-mondta vidáman.És kitört belőlem minden felgyülemlett fájdalom

.- Mi az?Mi a baj?-kérdezte aggódva.
- Aaron...megcsalt!-sírtam a fejem fogva.
- A görény...akkor mist hol fogsz aludni?-kérdezte még mindig aggódva.
- Azt mondtad hogy ha baj van hívjalak..egy pár napot ott lehetek nálatok?- kérdeztem reménykedve.
- Persze!Gyere nyugodtan!A kapu nyitva, pótkulcs a lábtörlő alatt!-mondta.
- Nagyon hálás vagyok ugye tudod:Egyébként mit csináltok?-kérdeztem kíváncsian.
- Most rendeltünk pizzát, és filmezünk!-mondta.
- Akkor indulok, szia!-mondtam.
- Csá szépség!-mondta és letette.Beindítottam a kocsit és elindultam a címükre.Mikor megérkeztem kiszedtem a cuccom és elindultam. a kapu tényleg nyitva volt. A pótkulcs ott volt a lábtörlő alatt. Kinyitottam az ajtót, és bementem mire mind az öten egyszerre néztek rám.Andy egyből felpattant
és odaszaladt hozzám.Sírva borultam a mellkasára, mire átölelt. Átöleltem én is, és nem akartam hogy elengedjen.
- Tényleg nem baj, ha itt leszek pár napot?- kérdeztem kisírt szemekkel.

- Mondtam hogy nem...-mondta és felemelte az állam.Felvette a sport táskám a földről, és elkezdte felvinni. Követtem. Mikor fel ért, bement a szobájába.
- Veled fogok aludni?-kérdeztem meglepődve.
- Aludnál Ashleyvel, aki horkol mint egy medve?-kérdezte gonosz mosoly kíséretében.
- Inkább maradok itt...-egyeztem bele.- Amúgy merre van a fürdő?-kérdeztem miközben leraktam én is a cuccom.
- Az ajtó mögött...-mutatott a hátánál lévő ajtóra.
- Akkor én letusolok ha nem gond..-mondtam és rá néztem.
- Nekem nem!Majd gyere le!-mondta és kiment. Kitúrtam a pizsamám és bementem a fürdőbe a többi cuccommal együtt.Mikor kész lettem letotyogtam a nappaliba.Leültem az egyik még szabad fotelbe.
Zabáltuk a pizzát, ami varázslatos módon, alig akart elfogyni, és közben kikönyörögtem a Percy Jackson és az olimposziak című film megnézését, ami sikerült is.Idő közben elaludtam a fotelben.
 Annyit éreztem, valaki felvesz és elvisz.Lerak valahova és betakar.Az éjszaka közepén pelkeltem, és láttam hogy Andy már szuszog. Hozzá bújtam és így aludtunk tovább.

Coming Soon...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése