2015. június 21., vasárnap

02:"...bye-bye Andy-ke!"

 Másnap reggel, olyan vidáman, frissen pattantam ki az ágyból hogy még majdnem megijedtem.
Jó érzés töltött el, mikor kaptam egy SMS-t Aaron-tól hogy bejön értem.Elkezdtem kiuatni a szekrényemben.Van egy rakat ruhád asszony, és nincs mit felvenned?-mérgelődtem, mire kirángattam egy pont megfelelő ruhát.
Felvettem és emberivé varázsoltam magam.7:15-kor hallom csengetnek.Elkapom a telefonom az asztalomról és elkezdek leszaladni.Mikor kinyitottam az ajtót, Andy és Aaron álltak ott.Egyből Aaron nyakába ugrottam és megcsókoltam.Nem foglalkozva elindultunk suliba.Még három nap plusz évzáró, és letudtam ezt is!
 Amint megérkeztünk, Bella és Michy jöttek oda ugrálva.Mikor észrevették, kézen fogva állunk előttük, elkezdtek visítozni.Hamar elkezdődtek az órák, és mivel aligha jöttek be a tanárok. 5-6 óráról el is jöttünk inkább, mivel a töri-földrajz tanár be sem jött.Aarontól elköszöntem és zsebre dugott kézzel sétáltam haza.Alig értem a házunkhoz nagy kiabálást hallottam meg. Egy vörös autó állt a ház előtt. Elkezdtem szaladni.Mikor kinyitottam a kaput, egy 20-as éveiben járó férfi jött nekem. 
- Vissza ne merj jönni!-kiabált utána Rosaly egy szál köntösben.Most....mi van?Eme gondolattal mentem be.Rosaly a szobájában hallgatta (szokásosan) az Ő maga Britney Spears zenéit.Ledobtam a táskám és elindultam a szobája felé.
 Kopogás nélkül benyitottam.Rosaly ült az ágyán egy szál melltartóban, és egy farmert húzott felfelé.
- Ha jól tudom, te Andy-vel vagy együtt...-kezdtem.
- És?-nézett rám, miközben összegombolta a nadrágot.
- ...úgy tudom te nagyon is szereted Őt..és mégis ki volt ez a csávó?-kérdeztem kinézve az ablakon.
- Csak az új áldozatom!Andy is az, csakhogy....-ekkor elővettem a telefonom és elindítottam a hangrögzítőt.
- Bocsi mondd még egyszer?-mondtam a hülyét játszva.
- Mondom Andy is az áldozatom!Játszok vele és utána bye-bye Andy-ke!-mondta miközben a szívecskés blúzát gombolta.Ekkor megállítottam a hangrögzítőt.
- Köszöntem húgi!-mondtam és elkezdtem szaladni.Rosalyval a nyomomban felkaptam a táskám és a kocsimhoz szaladtam.Beültem és villám gyorsasággal elindultam. Egy bolt előtt megálltam és elkezdtem a Rosaly asztalán talált "Andy száma" feliratú papírról bepötyögni. Két kicsöngés után felvette.
- Andy Biersack!-mondta bele.Hú de gyors vagy!!-gondoltam és vissza tértem eredeti énemhez.
- Szia Andy,Cassidy vagyok, a barátnőd nővére...-mondtam.
- Tudom,Rosaly szőke nővére, akit Rosaly elmondása szerint öngyilkos akar lenni!-mondta mire lefagytam.
- Nem akarok öngyilkos lenni, csak depressziós voltam...mindegy lényegtelen!A lakcímed megadnád, Rosalyról lenne szó...tett nekem a minap egy vallomást, majd megmutatom!-mondtam gonoszul vigyorogva.
- Persze!-mondta és elkezdte lediktálni.
- Oké, köszi!Pár perc, ott vagyok!-mondtam és elindultam.Öt percre volt az út.Mikor megláttam a házat...az nem is ház volt, hanem palota!
Felmentem a lépcsőkön, és csengettem.Nagy nevetés hallatszott, és egy nevető Andy nyitott ajtót.
- Hi!-mondtam mosolyogva.
- Csá ömm...Cassidy!-mondta.
- Aha,szóval itt laksz..-mondtam csodálkozva.
- Nem egyedül, de igen!-mondta büszkén.-Azt mondtad Rosalyról akarsz beszélni..
- Ja igen!-csaptam a homlokomra.
- Kerülj beljebb!-tárta ki az ajtót, ami a nappalira nézett. Ott ültek a banda tagok is viccelődve.
- Srácok!-kiáltott Andy.- Ő itt Cassidy..-mutatott be.
- Hali!-integettem.
- Te vagy Andy csajának a nővére...sokat beszél rólad a húgod, és nem éppen a jó értelemben!-mondta CC.
- Hallottam...-mondtam.-Tudnánk négy szem közt beszélni?-fordultam Andyhez.
- Ja persze!A szobámban?-kérdezte.
-Nekem mindegy!-mondtam.
- Júj Andy!Barátnőd van!-viccelődött Ashley.andy gyilkos pillantásokat vetett felé és elindult az emeletre.Bement az egyik szobába, ami biztosan az övé volt.Leült a székébe én pedig az ágya szélére.
- És?Mit szerettél volna mutatni?-kérdezte mint egy krimi filmben szokott a fő gonosz.
- JA igen!Mikor haza értem, egy plusz 20-as csávó ment el tőlünk, és Rosalyn nem volt más mint egy köntösben volt.És felvettem amit mondott.-Elindítottam a felvételt.Andy elképedve nézett.
- Ezt mondta?-kérdezte még mindig lefagyva.
- Ezt...-helyeseltem.
- Majd beszélek vele...-mondta és felállt.
- Akkor én megyek, bár Rosaly tuti megfolyt...-néztem magam elé.
- Ha gondolod, itt is maradhatnál, vagy haza viszlek, összecuccolsz , én meg beszélek a húgoddal..benne vagy?-kérdezte egy félmosollyal.
- Nekem már úgyis mindegy!-nevettem és elindultunk. Már beültünk a kocsijába és elindultunk a házunkhoz.
 Mikor oda értünk, kiszálltunk.A táskámból kihalásztam a kulcsom és elindultam Andy előtt.Remegő kézzel nyitottam ki az ajtót.Mikor lenyomtam a fekete kilincset, a lábaim elkezdtek remegni.
Lassan kinyitottam és benéztem.Rosaly és egy másik férfi csókolóztak a kanapén. A kulcsom elejtettem, mire elugrottak egymástól.Rosaly csak ezek után vette észre a mögöttem álló állítólagos barátját.
- A-Andy...-kezdte remegő hangon.Andy szó nélkül gőzölgő és csalódott fejjel fordult ki az ajtón és elindult a kocsija felé.Én...nem akartam tönkretenni egy ember életét....

Coming Soon....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése