2015. július 2., csütörtök

06:"...nem lehet hogy Adam is...!"

- De nem akarok!-takartam el az arcom nevetve, miközben Adam a derekam körül összekulcsolta a kezét és nyomott egy puszit a homlokomra.-De szeretem azt a hülye fejed!-mondtam nevetve.
 A ballagás, és az Andy-vel való véletlen csókunk óta, két hét röppent el.Minden nap, mikor
mentem futni, összetalálkoztam ugyan azzal a fiúval.Randizgattunk, a második randi után összejöttünk.A fiúk viszonylag jó viselték, hogy szinte otthon sem vagyok.
 Aznap is ott voltam Adam-nél.Filmeztünk,viccelődtünk és beszélgettünk, mikor Adam felhozta azt az ötletet, menjünk ki medencézni, én beszóltam neki, mire le akart húzni az ágyról.
 Estig beszélgettünk,filmeztünk, mikor elfáradtam, elindultam haza.Anya elkérte a kocsim, Rosaly-nak volt rá szüksége, mert le szeretné tenni a jogosítványát.Oda is adtam neki, és azóta Adam, illetve Andy-ék fuvaroztak.
 Adam hazavitt,mikor ki akartam szállni, finoman megcsókolt és elengedett.Pillangók repkedtek a gyomromban, mikor hallottam elhajt, én is beindultam a házba.Előkotortam a kulcsom.A zárral babráltam, mikor suttogást, és lábdübögést hallottam bentről.Egyszer kinyílik az ajtó, Andy előugrik, én meg sikítozva próbáltam lecsapni.A táskámmal fejbe is vágtam mire elkapta az oldalam,és elkezdett csikizni.Egy idő után beleszippantott a nyakamba.
- Megint annál a gyereknél voltál!-mondta karba tett kezekkel, egyik lábáról a másikra helyezve a súlyát.
- Mondtam hogy ott leszek!-mondtam rá nézve.Ezzel bementem a házba.Felakasztottam a dzsekim, és a táskám, majd felvonultam a szobámba.Voltak olyan cukik, hogy egy szobát kialakítottak nekem!Pont Andy és CC szobája között.
 Bevonultam a fürdőbe, ahol letusoltam, lemostam a sminkem és az ilyen esti dolgokat amiket szoktam.Felvettem a pizsamám
(Pizsamám)
és bebújtam az ágyamba.és elkezdtem laptopozni.Nagyban Facebook-ozok mikor megszólal a telefonom.Adam képe és neve villogott a kijelzőn.Gondolkodás nélkül fel is vettem.
- Szia Adam!-szóltam bele cukin, mire félre érthető nyögésekés zajok hallatszottak bele.Nem..az nem lehet...nem lehet hogy Adam is...!Kipattantam az ágyból, és száguldottam is le."Beleugrottam" a tornacipőmbe, és az éppen felfelé tartó Andy kezét is elkaptam.
- Vigyél el Adam-hez!Gyorsan!-mondtam lihegve, mire már fogta is a kocsi kulcsot.Gyorsan belebújtam a dzsekimbe és száguldottunk a kocsihoz.Alig ültünk be, már indult is a kocsi.Nem volt sem az utcán, sem az úton senki, max. egy-egy gyalogos vagy éppen néhol egy-egy seggrészeg emberke ment haza.Andy 200-al ment, miközben mondtam hol kanyarodjon és merre.Mikor megérkeztünk a házhoz, automatikusan szálltam ki és mentem be,Andy-vel a nyomomban.Az ajtó nyitva volt , égtek a villanyok.Egy váza is össze volt törve.Felmentem Adam szobájába.Az ajtó nyitva volt.Nem...nem lehet...nem történhet meg hogy ez újra megtörténjen velem! eme gondolatmenettel mentem be a szobába ahol nem várt kép fogadott.
(Sorry, csak ilyen képet találtam, remélem értitek a lényeget:3)
- Cassidy..!-kezdte volna, de félbe szakítottam.
- Meg se szólalj!-sziszegtem sírva és kitéptem a nyakláncot a nyakamból amit Ő adott.- Edd meg vagy dugd fel magadnak!Engem nem érdekelsz!-mondtam és elkezdtem leszaladni a lépcsőn.Andy tátott szájjal állt az ajtóban.Elkaptam a kezét, és Ő hűségesen jött utánam.Beült a kocsiba én mellé.Egész úton szótlanul ültünk egymás mellett.Eleredt az eső, Andy pedig ne ment olyan gyorsan mint oda felé.Sírva, csöndben szenvedve néztem az esőt,mely az ablakot mosta.
 Mikor megérkeztünk, kiszálltunk.Andy levette a pulcsiját és a fejünk fölé tartotta, de akkor is vizesek lettünk. Benyitottunk a házba, ahol ment a TV de mindenki aludt.Felmentünk a szobánkba és bezárkóztunk (vagy Andy nem tudom mit csinált).Levettem a vizes pizsamát, és belebújtam egy otthoni pólóba.
 Egész este forgolódtam, nem tudtam aludni.Felhúzott lábakkal, (az ágyam az ablak melletti sarokhoz volt tolva) a saroknak dőlve sírtam.A hajam össze-vissza állt, néhány szál az arcomba lógott.Ekkor halk kopogást hallottam meg az ajtó felől.Felemeltem a fejem,mikor újra kopogtak.
- Nyitva van...-mondtam szipogva és bámultam ki az ablakon.
- Jól vagy hercegnő?-jött be....

Ó de kis gonosz vagyok! *-*

Coming Soon...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése