2015. július 4., szombat

07: "Nem..nem fogom ezt mondani..."

 - Jól vagy hercegnő?-jött be Andy, mire csak bólogattam.Leült az ágyam szélére.-Biztos jól vagy?-kérdezte aggódva.Megint bólogattam majd sírva öleltem át hátulról.
- Nem...Semmi sincs rendben!-zokogtam, mire megfordult, és megölelt.Elkezdte simogatni a hátam miközben nyugtatott.Egyszer elkezdett csörögni a telefonom, melyre egyszerre kaptuk a fejünket.Adam neve és képe villogott rajta.Andy nyúlt a készülékért,nagyon közel voltak az ajkai az enyéimtől, mikor egyszer elveszti az egyensúlyát és rám "feküdt".Nem lett belőle csók, mivel Andy kitámasztotta magát a karjával.Feltápászkodott, és feljebb ült az ágyon.Odamásztam mellé és olyat tettem, ami általában velem szoktak a fiúk.Megcsókoltam.
 Visszacsókolt, mire én a nyaka köré fontam a karjaim.Még magam sem tudtam felfogni, hogy egy ilyen jó fej,vicces és helyes pasi ilyen rendes is lehet.Pedig még azt hittem, Ő is amolyan "rossz fiú".
De nem.
 Hosszú csók volt,nem érzékeltem a környezetem magam körül.Csak magam és Andy-t.Még a telefon csörgését sem hallottam.Egyszer valaki "berúgta" az ajtót, mi meg szétváltunk.
- Nem akarjátok véletlenül felvenni?-kérdezi hangosan Ash, mire szinte az ágy másik feléig ugrottam.Kinyomtam a telefonom, bár inkább lenémítottam.
 Néma csönd lengte be a szobát.Ültünk egymásra sem nézve.Hol a térdem piszkáltam, hol a takaróm sarkát.Egyszer-egyszer felnéztem, olyankor láttam, hogy meg akar szólalni de nem tud mit mondani.
Valamit suttogott de nem értettem hogy mit.
- Hogy mondtad?-néztem rá.
- Szeretlek...-ismételte meg kicsit hangosabban.Szeretlek....-játszódott újra és újra a fejemben.Lesokkoltam.Négy hete élek velük,ami nem is baj, és mióta a ballagás utáni napon, véletlenül megcsókoltam, olyan fura lett.Ideges lett,mikor Juliet átjött és rólam beszélt (illetve kiabált), mikor együtt maradtunk inkább elvonult a szobájába vagy telefonozott.Mégis lehet hogy tényleg szerelemből szeret?-gondolkodtam,mikor elég halkan ezt monda:
- Tudtam hogy nem fogod viszonozni...-ekkor még a szívem is kihagyott.Kezdek olyan lenni mint Rosaly...?
- ....viszonoznám, de ez így eléggé hamar jött..-ismertem be inkább magamnak mint neki.-Ha megkérdeznéd legyek-e a barátnőd, igent mondanék de akkor sem elhamarkodottan döntenék...-mondtam mélyen a szemébe nézve.
- Csak mondd hogy nem szeretsz, és neked is megkönnyítem a dolgod!-mondta komolyan.
- Nem..nem fogom ezt mondani...Andy én is szeretlek!-mondtam én is komolyan, mire Ő is elkezdett "filozofálni az élet nagy értelmein".Újra megcsókoltam, amibe egy kicsit belemosolygott, de én is.
- Akkor ahogy mondtad..Leszel a barátnőm Cassidy?-kérdezte megint komolyan.Elkezdtem vigyorogni.
- Olyan cuki vagy amikor komoly vagy...-mondtam az orrom alatt mosolyogva.- Leszek!-néztem rámosolyogva.Elmosolyodott.Újra megcsókolt,melynek a végébe bele mosolyogtam.
*Újra megcsókolt,melynek a végébe bele mosolyogtam.*
Tény, ami tény, Andy Biersack nagyon nagyon NAGYON jól csókol.Még egy kicsit beszélgettünk, majd Andy mellkasán elaludtam.Egyre mélyebben szedte a levegőt, így tudtam Ő is elaludt.Felnéztem rá, és mosolyogva aludt.Ez eset után, én is mosolyogva aludtam el.

Coming Soon...
Sziasztok sütikéim :3
Nos, ez nem lett az a "hú de há de hú de" hosszú rész, de ez csak egy amolyan "folytatás"
akart lenni.
Hosszabbra terveztem a részt, de kifogytam ihlet téren, viszont a 8. részhez 
már rengeteg ötletem van, amit fogalmam sincs hány kisebb-nagyobb részben fogok összehozni.
Írjátok meg, valahova a blogon ill. az oldalon, hogy egy hosszú legyen, vagy több rövid.
Ezer puszi és Öli (főleg a 151 like-nak az oldalon):~Cassidy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése