2015. július 27., hétfő

12:Strand avagy "Cassidy híres lesz"

 Két hete volt az, amikor személyesen is találkoztam Beth-el.Azóta itt van nálunk, egy szobában vagyok vele.

   Korán reggel, kimásztam az ágyamból és végigmenve a szobán, kisunnyogtam a szobából, nehogy felkeltsem az alvó kékséget.Letotyogtam a nappaliba ahonnan a konyhába mentem.Még mindig tömve volt az asztal előző napi kajával.Legalábbis a maradékával.Nekiálltam lepakolni, és megilletődve vettem észre, 10 perc alatt kész is lettem.
 Miután teljesen letakarítottam az asztalt, nekiláttam a reggelinek.Elkezdtem rántottát csinálni.
Úgy nézett ki, hogy 10 db tojást csináltam meg mert hát....na...Andy bélpoklos és kész!
Mikor mész lett, mindenkinek csináltam kávét és magamnak az új szenvedélyem a cappucino-s forró csokit tejszínhabbal.
  Mire kész lettem, mindenki lejött kivéve az én rocker hercegem.
- Andy nem jön le?-kérdeztem miután letettem a bögrém.
- Még alszik....-mondta CC.
- Nem mondod?-nevettem.- Megyek megnézem!-álltam fel és indultam fel az emeletre.Bekopogtam Andy szobájába, ahonnan egy jó nagy nyögés és puffanás hallatszott.
- Felkeltettelek?-kérdeztem halkan, mikor megpillantottam a hason fekvő még szuszogó fiút.
- Nem!-mondta kómás hangon.-Aludni sem tudtam!-tornázta fel magát.Csak akkor eszméltem fel, hogy nincs más rajta, mint egy szál boxer, mikor előttem állt meg és megfogta az arcom.-Egész este rád gondoltam...-éreztem minden vér az arcomba szökik,egyszerűen nem tudtam mit mondani.Egy rocker....akin nincs semmi más mint egy boxer....és a világ majdnem összes csajának álompasija....azt mondja, hogy nem tudott aludni mert rád gondolt....ki ne fagyna le?!Főleg akkor nem kaptam levegőt, mikor finoman megcsókolt.Akkor eszméltem fel, hogy "Ja hogy én még mindig csak állok mint egy hülye paradicsom egy ROHADT szexi pasi előtt!!!!", mikor a homlokát az enyémhez érintette és belenézett tengerkék szemeivel az én szürkés-kék szemembe.
- Csináltam kaját!-mosolyogtam rá még mindig lefagyva.Ekkor megfogta a kezem és elkezdett lefelé húzni.A többiek már a nappaliban elnyúlva TV-ztek.
- Csak letoltad a nagy fejed?-nevetett Ash.
- Le én!-nevetett vele.Bementünk a konyhába, és egymással szemben elkezdtünk reggelizni.Olyan fura volt, úgy enni, hogy nem szólunk egymáshoz.Valamivel fel kéne dobnom....
- Ömm...-szólaltam meg végig gondolva a mondandóm.Mikor megszólaltam felnézett a tányérjáról.- Mi lenne ha elmennénk ma a strandra?-tettem fel a kérdést, nem sok jóra számítva.
- Nekem oké!-vonta meg a vállát.Erre még én sem számítottam, pedig csaltak már meg 1 nap járás után! Ekkor felállt az asztaltól és kisétált.Elpakoltam és követtem én is a példáját.
- Cassidy!Hogy neked mik nem jutnak az eszedbe!-nézett rám Jake.
- Miről maradtam le?-kérdeztem engem is "pajkosan hátba veregetve" a konyha ajtó.
- Andy most monda a terved!-nézett rám Beth is.- Mind benne vagyunk!-villantott egy 1000 wattos mosolyt.Én is elmosolyodtam és elindultam a szbáNKba.Kifésültem a hajam (amit csak hajnak CSÚFOLNAK, mivel az enyém sörénynek mondható.) és elkezdtem felöltözni.Miközben öltöztem, Beth is csatlakozott hozzám.
- Csajok zavarok?-nyitott be résnyire Andy.
- Nem dehogy!-mondtuk egyszerre.
- Mikor akartok indulni?-jött be és dőlt az ajtófélfának.
- Felőlem....felőlünk akár most is!-mondta Beth, mire köhintettem.-Na jó!Két perc...-mondta és Andy kiment.Előkotortam a fürdőruhám, és fölé is felöltöztem.
Mikor kész lettem, bedobáltam mindent egy táskába (naptej, allergiagyógyszerem stb.) és elkezdtünk leszaladni.Mikor leértünk, már mentünk is ki az ajtón.Én, Andy és Beth (hogy ne csináljunk semmi rosszat) CC ültünk hátul....hát ja!4-en hátul!Nagy a kocsi, de annyira nem, hogy 4-en üljünk hátul.CC és Beth ültek egymás mellett, én meg Andy ölében.1-1 kátyúnál majdnem kiütöttem a kocsi tetejét.>< Imádlak CC!Tényleg!^^"""""
 Mikor megérkeztünk, kiestem a kocsiból (szó szerint).Mikor felálltam, leporoltam magam és odaszaladtam a többiekhez.Mikor megérkeztem hozzájuk, kerestünk egy helyet, ahol lepakoltunk.Amint letettük a plédet, egyből elkezdtem levenni a ruhám, ahogy Andy is.És kezdődött is a "belevágjuk Cass-t a vízbe" hadművelet....

  Három órán át csak hülyéskedtünk, dobáltuk be egymást a vízbe (főleg engem).Egyszer aztán, Andy-t ellöktem de rántott magával.Mikor felálltunk megcsókolt.Ekkor kezdtek el lesifotósok kattogtatni a fényképezőjükkel.Ezek mikor alszanak?Nincs családjuk vagy mi?!?!?!
- Na Cassy!Te leszel az "Új Juliet"!-jelentette ki Andy, mire felkapott az ölébe és megcsókolt.Olyan fura volt,a reggeli is de ez!Én?"Új Juliet"?Nem akarok én ribanc lenni!
- Ezt miért?Nem akarok én Julie lenni!-mondtam mikor letett.
- Nem gondoltam én komolyan!-nevetett.Na mindegy.....
  
           Este felé már mindenki hazament, csak én és Andy maradtunk.Beszélgettünk, annyira jó volt csak úgy...kettesben.






 Mikor meguntuk, haza sétáltunk.Mikor haza értünk, letusoltam és lefeküdtem aludni.
Egész este csak forgolódtam...kattogott az agyam, hogy mi lesz, ha a mi kapcsolatunk is úgy jár mint anno Juliet-é és Andy-é.Vagy ha én csak egy Juliet pótlék vagyok?És ha közben a hátam mögött Juliet-el kavar?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése