2015. július 5., vasárnap

08:Happy Nineteenth

 *Andy Szemszöge*
Július 5...-ismételgettem magamban, miközben mentem be Cassidy szobájába.Van egy "hagyományunk" (legalábbis nekem), hogy ha valamelyikünk éppen együtt van valakivel, a szülinapja előtti nap éjfélkor egy muffinnal és egy kisebb ajándékkal meglepjük.Én is éppen ezt tettem.Mikor benyitottam, Cassidy még aludt (jó hogy!Éjfélkor ki nem?).
- Cassidy...-érintettem meg a vállát, mire a fejére húzta a takarót.-Szépség hoztam neked valamit!-mondtam mire felkapcsolta az asztalán lévő lámpát, és kómás fejjel nézett rám.
- Mit csinálsz te még ébren?-ült fel.Elfordultam és elkezdtem meggyújtani a muffin tetején lévő gyertyát.-Mit csinálsz?-kérdezte megint, mire megfordultam.
- Boldog 19-et!-mosolyogtam, mire Ő is elkezdett mosolyogni.
- Nem is mondtam mikor van!-csodálkozott.-Olyan cuki vagy!-mondta és magára húzott.
- Kívánj valamit és fújd el!-toltam oda a "mini tortáját".Mikor elfújta, megölelt.-Van nálam még valami!-mosolyogtam rá gonoszan.
- Kezdek félni, de ezzel felcsigáztál!-mondta az egyik szemöldökét felhúzva.Kivettem a hátam mögül a két dobozt, és oda adtam neki.

*Cassidy szemszöge*
Mikor oda adta Andy a két dobozt, elkezdtem kibontani.Mikor kinyitottam a kis fekete dobozt, még a lélegzetem is elállt.Egy arany nyaklánc volt benne, melyen a BVB embléma lógott.Míg én a hajam fogtam, Andy bele rakta a nyakamba.A másik kis dobozt is kinyitottam, melyben egy karkötő volt.
Egy kis mikrofon,hangjegy és gitár volt rajta és hat betű (Andy,Ashley,Jinxx,Jake,Coma,Cassidy).Azt is segített felrakni, és megfeleztük a muffint.
 Megcsókolt, és ekkor kaptam egy SMS-t.Jake küldött egy képet.
Vissza küldtem neki csókos (:*) szmájlit, és lefeküdtem vissza az ágyba.Andy is bebújt mellém, és átölelt.Kilencig aludtunk, egy nagy dörömbölésre.Egyszerre száguldottunk le.Előbb értem az ajtóhoz, így én nyitottam ki.Az addigi mosoly lehervadt az arcomról, mikor megláttam ki áll az ajtóban.
- T-te mit csinálsz itt?-kérdeztem ledermedve.
- Érted jöttem..-jelentette ki szúrósan nézve szürkés-kék szemével.
- 19 vagyok, csak el tudom dönteni ÉN hogy hova megyek!-fontam össze a karom a mellem előtt.
- De ilyen emberekkel te nem fogsz lakni!-mutatott hátra, mivel mögöttem állt Andy.
- Tele van tetoválva...és akkor mi van?Szeretek velük lakni és kész!-jelentettem ki szúrósan bele nézve a szemébe.Ekkor vettem csak észre a mögötte álló szőke nőt.Nem is foglalkoztam vele.
- Jössz, elmész anyádhoz, összeszeded a cuccod és jössz velünk Floridába!-mondta egyre hangosabban amitől kicsit megijedtem.
- Nem!-mondtam én is olyan hangerővel mint apa.-Ma van a szülinapom...és te most akarsz elvinni?!-mondtam a sírás szélén.Ekkor elkapta a karom, és elkezdett kihúzni a házból.-Apa engedj el!-kiabáltam de egyre jobban szorította.Amikor a kaput akarta kinyitni, kirántottam a karom, és elkezdtem szaladni befelé.Becsaptam az ajtót,és a földre csúszva elkezdtem sírni.Mit sem foglalkozva a fiúkkal felszaladtam a szobámba.Magamra csuktam az ajtót és legörnyedtem a földre.
Halk kopogást hallottam meg az ajtómon.
- Cassidy...kicsim kérlek nyisd ki!-ez anya lesz...Ő szokott így beszélni velem.Felálltam és kinyitottam az ajtót.-Figyelj kicsim,nagyon megváltoztál..ezért szeretnénk apáddal, hogy velünk gyere!-mondta bele nézve a szemembe.
- De anya...én szeretem Andy-t és a többiekkel is nagyon jól elvagyunk!-mondtam a könnyeim törölgetve.
- Hidd el, csak neked akarunk jót!-mondta az állam felemelve.
- Rosaly az, aki naphosszat pasizik, és sosincs otthon...hidd el, jó kezekben vagyok itt!-fogtam mag azt a karom, melyen volt a karkötő. 
  
 Este, könnyes búcsút vettem a fiúktól, főleg Andy-től.Mekaptam tőlük a kisebb-nagyobb ajándékokat és kiléptem az ajtón.Mikor a lépcsőn mentem le, valaki megragadta a karom.
- A kulcsod nálad van?-kérdezte mosolyogva Andy, mire csak bólogattam.Elengedte a karom, és megcsókolt.Odasétáltam anya kocsijához,beraktam a bőröndöm és beültem hátra.Integettek a fiúk, én is vissza integettem nekik.
 Előkotortam a telefonom és elkezdtem zenét hallgatni,miközben néztem ki az ablakon.Az elsuhanó táj,az hogy szemerkélt az eső...olyan mint aznap este az első csókunk Andy-vel.(*7.rész illetve a 6.*)

Egyszer megláttam egy plakátot.Több kicsi plakát, mikor egy nagy fény és egy óriás plakát jelent meg.Andy mondott valami fellépésről vagy valami ilyesmi, de mikor megláttam, hogy egy vidámparkban fognak fellépni, kikapcsoltam a zenét és elkezdtem könyörögni anyáéknak.
- Létszi anya, úgyis elmegyünk, legalább hadd nézzem meg a koncertet!És ha ott vannak a barátnőim, tőlük is el akarok köszönni!-könyörögtem, mire beadta a derekát.21:00 felé járhatott az idő, sötét volt és már szúnyogok is voltak.Felkaptam a dzsekim, miközben apa parkolt.Kipattantam a kocsiból és elszaladtam.Egy nagy tömeg volt egy színpad előtt, így tudtam, mindenki a BVB-t várja.Andyék felmentek a színpadra.
- Sziasztok!Gondolom nem kell bemutatkozni...igazából, ezt az egyik legjobb barátunknak...-itt odahajolt Ash.
- Aki nem mellesleg egy nő!-mondta nevetve.
- ....ma van a 19. szülinapja, de költöznek és a koncert egy meglepetés lett volna neki de...kezdjük is!-mondta Andy és elkezdték játszani a Rebel Love Song-ot.Már az "éneklős" résznél jártak, de Andy nem szólalt meg.
- Bocsi ez nem fog menni....-mondta végül és elindult le.
- Andy!!-kiáltottam, újra és újra mikor megfordult.Felugrottam a színpadra, és megcsókoltam.
- Mit keresel itt?-kérdezte mosolyogva.
- Rávettem anyáékat hogy álljunk meg itt!Hé!Egyszer vagyok 19, játszatok valamit!-mondtam és elindultam le, mire Jake lehúzott egy padra amit fogalmam sincs mikor vittek fel.Elkezdtek játszani, és Andy le sem tudta venni rólam a szemét.Mikor vége lett, Andy-vel elmentünk körülnézni.
 Nyert nekem egy plüssmacit, nagyon jól elvoltunk.Kár hogy itt kell hagynom, pedig szeretem azt a hülye fejét.
 Sétáltunk kézen fogva, mikor megpillantottam anyát és apát.Elengedtem Andy kezét.
- Indulunk?-kérdeztem szomorúan,
- Igen...de te nem!-mondta mosolyogva apa.
- Hogy mi?-kérdeztem eléggé hülye fejet vágva.
- Mivel ennyire szereted, maradj itt velük...te pedig öcsi!-mutatott apa Andy-re.-Vigyázz a lányomra!-mondta komolyan apa.
- Egyébként  ez egy kicsit bunkón fog hangzani, he hogy hívnak?-kérdezte anya.
- Andrw Dennis Biersack.-mondta Andy.
*Andrew Dennis Biersack*
- Akkor maradhatok?-kérdeztem anyára nézve.
- Persze!-mondta mosolyogva, mire a nyakába ugrottam neki is és apának is, majd megcsókoltam Andy-t.

 Még addig maradtunk, míg el nem fogytak az emberek.Mikor már alig voltak, apáék odaadták a bőröndöm, beraktam Andy kocsijába és elköszöntem anyáéktól.Beültem Andy mellé,és elindultunk.Félúton elaludtam.
 Mikor megérkeztünk, Andy felvett az ölébe, és bevitt a házba.Felvitt a szobámba, lerakott az ágyra, majd behozta a bőröndöm.Ekkor felkeltem.Betotyogtam a fürdőbe, letusoltam, felvettem a pizsim és befeküdtem az ágyba.Andy is ugyan ezt tette, majd befeküdt mellém. 
 Hozzá bújtam és elaludtam.Olyan jó volt, hogy a szülinapomon mellette lehettem.
Coming Soon...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése