2015. július 7., kedd

09:Pajama Party With An Old Best Friend

 Reggel, olyan jó volt Andy mellett ébredni.Felültem az ágyban,nyújtózkodva,és körülnéztem.Andy már nem volt ott,de palacsinta illat áradt végig a szobában.Mosolyogva kimásztam az ágyból, felhúztam a papucsom,és elindultam le.A fiúk még aludtak, így bementem a konyhába.
 Andy éppen állt a tűzhely előtt, a kedvencem készítve.PAJACSINTAAAAA *-----* OwO kiabáltam magamban.Mögé mentem, és felugrottam a hátára.
- Mit dolgozol?-kérdeztem a vállára téve a fejem.
- A kedvenced!-nézett rám, mire leszálltam róla.Leültem az asztalhoz, mikor elém rakott egy teli tál palacsintát.Elkezdtük enni, miközben gyűltünk össze felé mind a 6-an.Mikor megkajáltunk, felmentem a szobámba, felöltöztem és leszaladtam a nappaliba,ahol a fiúk a kanapén ültek. Beülök Andy ölébe és nézem velük a TV-t.
 Már egy órája néztük a TV-t, mikor megszólalt a telefonom.Anna neve villogott a kijelzőn.
- Nusiiii~ há'téged is hallani lehet?-kérdeztem cukin.
- Igeen!Tudod hol vagyok?-kérdezte izgatottan.
- Na hol?-kérdeztem fészkelődve Andy ölében.
- A BVB háza előtt!-kiabált a telefonba.-Úr isten ide kell jönnöd!-mondta szerintem ugrálva.
- Oké...egy másodperec és ott vagyok!-mondtam felállva.Kimentem a kapuba, és a vörös hajú barátnőm tényleg ott állt a túl oldalon.Elkezdtem integetni neki, mire ledöbbenve de vigyorogva átszaladt az úton és megölelt.
-Hogy,hogy itt vagy?-kérdeztem tőle.
- Visszaköltözöm!És amúgy ezt kérdezhetném tőled is!Hogy,hogy a BVB-vel laksz?-kérdezte cukin a derekára téve a két kezét.
- Andy-vel...nos...hát...-mondtam kicsit félve.
- Lefeküdtetek?-akadt ki, de olyan hangosan, hogy akik kint voltak mind rám nézett, én meg paradicsom színű fejjel befogtam a száját.
- Még csak az kéne!Csak járunk!-sziszegtem a fogaim közül.
- Jártok (jrtkhmh)?-kérdezte a kezem alól.
- Aha...-mondtam a jobb karom megfogva.
- De örülök nektek!!!-ölelt meg újra.
- Amúgy...de udvariatlan vagyok!Gyere be!-mondtam és elkezdtem húzni be.Mikor beléptem, a fiúk mind rám néztek.
- Ki a barátnőd hercegnő?-kérdezte Andy.A hercegnő szóra kicsit fura volt Anna.
- Ja!Ő Annabella Winterbottom!Régen legjobb barátnők voltunk...-itt félbeszakított.
- Régen?-nézett rám.
- Na jó, most is, lényeg a lényeg, visszaköltözik!-öleltük meg egymást.
 Két órán át beszélgettünk, hol  a szobámban, hol a konyhában.Egyszer felhozódott az alvás.
- Mi lenne ha itt aludnál?-kérdeztem popcorn-nal teli szájjal.
- Nekem jó!Hazaugrunk némi ruháért és mehet is a Pajama Party!-mondta és felállt.Lementünk, felvettem a dzsekim és a bakancsom, és elindultunk ki.Ekkor jutott eszembe, az én kocsim Rosaly-nál van.Visszafordultam az ajtón és "odaugráltam" Andy-hez.
- Elviszel minket?-kérdeztem cukin, az alsó ajkam lebiggyesztve.
- Ha kapok "valamit" igen!-monda kacéran.Megcsókoltam és megint cukin néztem rá.-Elviszlek!-mondta mire kézen fogva én ugrálva, de mentünk ki. Beültem az anyós ülésre, Andy meg a vezető ülésre, Anna hátra.Elnavigáltuk Anna-ék házához, és beszaladtunk.Összeszedte a ruháit és visszaszaladtunk a kocsihoz.Bevágódtunk a kocsiba, és elhajtottunk.Mikor hazaértünk, Anna lepakolt, és lementünk a nappaliba. 
 Este letusoltunk, és pizsamában leültünk az ágyamra filmezni.Készült eközben pár kép is.
"Cassidy kidőlt"-adta neki a nevet Anna.
 Nagyban nézzük a Vampire Knight-ot, mikor benyit Andy.
- Mit csinálnak a hölgyek?-ugrik közénk és belefekszik az ölembe.
- Animézünk....-mondtam és közben le sem vettem a szemem a képernyőről.
 Éjfélig nevetgéltünk, és beszélgettünk, mikor minketten elálmosodtunk, befeküdtünk az ágyamba aludni. Rohadt meleg volt, így a takarónkat lerugdostuk, de alapjában ROHADT JÓ nap volt.

Coming Soon...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése