2015. július 25., szombat

11:Beth...

 Mióta úgymond megváltoztam, két hét telt el.Azóta elkezdtem egy Elisabeth nevű csajszival beszélgetni.És...hát na!Cassidy-nek szabad!
  Reggel nagy nehezen kimásztam Andy öleléséből (olyan jó meleg volt....) és letotyogtam a konyhába. Elkezdtem a reggeli kávé rutinom, miközben beszélgettem Beth-el.
- Nem unod még?- kérdezte hátra nézve Ash.
- Nyeeeeem~!-mondtam vékony már-már nyávogó hangon.
- Akkor jó!-mondta nevetve.Egyszer aztán írt egy "megyek kajálni"-t és akkor leraktam a telefont és bekapcsolódtam a beszélgetésbe.Egyszer aztán, valamilyen csoda folytán a kezembe került a telefonom ami elkezdett rezegve csörögni.Majdnem elejtettem de felvettem.
- Sya!!!!-mondtam hangosan felállva az asztaltól.
- Szia!Hallod-e megadod a lakcímed?-kérdezte a lényegre térve.
- Persze!-mondtam és elkezdtem lediktálni.
- Köszi!Életmentő vagy!Bár én sem tudom miért....-mondta mire elkezdtem nevetni.
- Má' megint melyik fan barátnődnek diktáltad le a címünket?-kérdezte Andy átölelve a derekam.
- Nem már megint!-mondtam hátra nézve.-Na szóval, megyek kajolni, majd még beszélünk!Puszi a pocidra!
- Oké, puszi oda neked is!-mondta és letette.
- Puszi a pocidra?-nézett nagyot Andy.
- Igeen!Rám ragasztotta!-mondtam átkarolva a nyakát.
- Én is kapok?-kérdezte perverzen mosolyogva.
- Nem!Te a pocid ALÁ kapsz!-nyújtottam ki rá a nyelvem mire megcsókolt.Mikor elengedett, betotyogtam a  szobámba és elkezdtem felöltözni.
Hát ja!Minden napi öltözet.... Letotyogtam vissza a nappaliba,ahol a fiúk már a kanapét nyomták.Alig ültem le, már csengettek is.Odaszaladtam az ajtóhoz, és kinyitottam.Amint megláttam ki is áll az ajtóban, lefagytam.
- Sziiija Cass!-mosolygott rám a kék hajú barátnőm.
- Szia!-öleltem meg mosolyogva.- Hát te?-néztem végig rajta.
- Eljöttem megnézni hol laksz!-mondta a vállam felett átkukkantva.-Az igen!Az őseid pénzesek lehetnek!-mondta rám nézve.
- Az igazság az az....-kezdtem bele de félbeszakítottak.
- Beeeeeth!!!!!!-jöttek oda a fiúk.
-.......Wótöfuck???-néztem nagyot.- Honnan a rákból ismeritek ti egymást?-néztem hol a fiúkra-hol Beth-re.
- Bátyám!-mutatott a mögöttem álló CC-re.
- Húgom....-mutatott vissza Beth-re.
- ÉS MIKOR AKARTAD ELMONDANI HOGY CC A BÁTYÁD????-akadtam ki.
- Mert féltem hogy csak ezért lennénk jóban...-nézte a cipője orrát.
- Öööö...gyere be!-mondtam és bejött a házba.Leültünk a kanapéra és elkezdtünk beszélgetni.Észre sem vettük, mennyi az idő, csak azt hogy beszélgetünk és beszélgetünk....és beszélgetünk.
- Na és hogy is volt ez a nagybetűs LOVE?-nézett rám és Andy-re Beth.
- Hát...csak beszélgettünk és beszélgettünk és beleszerettem....-mondtam tömören.
- Az igen!-nevetett.
  Legalább három óra beszélgetés után, elkezdtek kötekedni velem.Nem bírtam ideggel, így beszóltam nekik.
- Menjetek Szibériába almát szedni!-mondtam mire elkezdtek röhögni.Végül rendeltünk kínait, és megnéztünk egy filmet.
 Mikor meguntam magam, letusoltam, felvettem a pizsamám és leültem Andy és Beth közé az ágyamra.Két óra körül egyből, mint akit kiütöttek elaludtunk.

Coming Soon....
Sziasztok Sütikéim!
Nos, ez a rész sem lett olyan TÚL hosszú, de egyik BFF-emnek 
gondoltam, akinek július 19-én volt  a szülinapja.
Tessék Husi :* Boldogat és puszi a pocidra!
~Cassidy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése